Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ranga co 10 lvl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 10.09.2011 13:03

A wiec mam na razie tak ze co lvl jest inna ranga i niezbyt mi to pasuje chialbym aby ranga byla zmieniana co 10 lvl, i w tym pytanie jak takei cos zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#2 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.09.2011 13:22

a podalbys plik .sma?

#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2011 16:07

możesz zrobić switch zależny od poziomu:
switch(g_PlayerLv[id])
{
		  case 0..10: /* ustawiasz rangę na lvl od 0 do 10 */
		  case 11..20: /* ustawiasz rangę na lvl od 11 do 20 */
		  /* i tak dalej */
}

Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 10.09.2011 16:07

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 10.09.2011 16:33

Hmm ?

#include <amxmodx>

new const rangi[][] = {
"1 ranga", "2 ranga", "3 ranga"
}

new g_poziom[33];

public Sprawdzenie(id) {
new ranga = floatround(g_poziom[id] / 10.0, floatround_floor);

client_print(id, print_chat, "Twoja ranga to %s", rangi[ranga]);
}

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2011 16:43

Nie musisz zaokrąglać i dzielić przez float :P
  • +
  • -
  • 1

#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 10.09.2011 16:51

Nie musisz zaokrąglać i dzielić przez float :P


No widzisz zły nawyk ^^ Miałem kiedyś dużo błędów z dzieleniem takich liczb i tak zacząłem robić do tego momentu tak mi zostało ^^
  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#7 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 13.09.2011 16:18

Ok dzięki zrobilem:DD
  • +
  • -
  • 0

#8 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.09.2011 16:39

lub tak

if(PlayerLevel[id] == 10){
//ustaw range czy cos }

#9 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.09.2011 17:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych