#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "VIP na PaintBall" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { set_user_health(id, 100) set_user_footsteps (id, 1) set_user_gravity(id, 0.5) give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "vip_TT"); } else { cs_set_user_model(id, "vip_CT"); } } }To mój plugin VIP (w załączniku też jest).
Chciałbym aby modele (są podane ścieżki i nazwy moich modeli) działały. (niestety nie działają)
Najbardziej zależy mi na zachowaniu funkcjonalności mojego pluginu. (Tutaj jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć czemu nie w każdej rundzie daje HE (vipowi), to też fajnie by było)