Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD Nowy] Natychmiastowe zabicie strzalem w glowe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 04.09.2011 11:26

Probowalem zrobic perk takim sposobem, niestety nie dziala:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_attacker(idattacker) != HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Kombinowalem rowniez z client_damage, ale to chyba jest post, wiec nie dalo rady.

Ma ktos jakis pomysl? :)
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2011 17:21

Jak już to tak...
if(get_user_attacker(idattacker) == HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET)

I jak zarejestrowałeś tą funkcję?

Użytkownik A może sma? edytował ten post 04.09.2011 17:22

  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.09.2011 17:24

Pokaż najlepiej cały perk (kod).
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.09.2011 17:26

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Wymagana biblioteka fakemeta.
  • +
  • -
  • 1

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 04.09.2011 17:41

Nie lepiej w TraceAttack :D ?

[sma
]public TraceAttack(Ham_TraceAttack, this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)

{
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED

new iHitbox = get_tr2(tracehandle, TR_iHitgroup)

if(iHitbox != HIT_HEAD || !(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, get_user_weapon(idattacker), damagebits);
return HAM_HANDLED

}[/sma]
Twój RegisterHam zamien na
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack")

Użytkownik MarWit edytował ten post 04.09.2011 17:43

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.09.2011 17:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych