Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 04.09.2011 19:29
Chciałem zrobić 2 klasy.
Na 1 aby z m4 wraz z inteligencją rosły obrażenia
Na 2 żeby miała +45 dmg z tej broni i tez wraz z rośnięciem inteligencji rosły obrazenia.
Jak to zrobic?
Pozdrawiam
~~Refresh?
Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie
Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:
- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa
KONTAKT - 9454187 GG
#2
Napisano 04.09.2011 19:34
#3
Napisano 07.09.2011 16:15
Pozdrawiam.
~~ Refresh
Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie
Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:
- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa
KONTAKT - 9454187 GG
#4
Napisano 07.09.2011 20:02
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
tam gdzie cod_inflict_damage(idattacker, this, 45.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
to jest tak gdzie masz 45.0 to 45 + dmg a gdzie masz 0.2 to jest tak np 1 dzielisz przez np 5 to wtedy jest 0.2\
to np 5 pkt w int to dodaje 1 dmg chyba jest to jakoś tak.
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 07.09.2011 20:03
#5
Napisano 07.09.2011 20:55
Chyba??[sma]
to jest tak gdzie masz 45.0 to 45 + dmg a gdzie masz 0.2 to jest tak np 1 dzielisz przez np 5 to wtedy jest 0.2\
to np 5 pkt w int to dodaje 1 dmg chyba jest to jakoś tak.
#6
Napisano 07.09.2011 20:56
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych