Dlaczego nie ma koloru i jest y sprzodu Poziomu ?

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.09.2011 16:43
Napisano 01.09.2011 16:56
Użytkownik koks edytował ten post 01.09.2011 17:09
Napisano 01.09.2011 18:11
Napisano 01.09.2011 18:39
Napisano 01.09.2011 18:43
public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 %s: %s", nazwy_klas[item+1], opisy_klas[item+1]); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle"); for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){ menu_additem(menu, frakcje[i]); } menu_display(id, menu); } public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; frakcja_gracza[id] = item; new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) { if(nalezy_do[i] == item){ WczytajDane(id, i); format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); #if defined BOTY if(is_user_bot2(id)) WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1)); #endif return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 02.09.2011 18:14
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych