/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}
wykorzystal[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Błędy przy kompilacji
Temat rozp.
ReeBok1993
, 31.08.2011 11:13
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.08.2011 11:13
Poprawi mi ktoś błędy bo ja się na tym nie znam
#2
Napisano 31.08.2011 11:23
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
teraz sie kompiluje
#3
Napisano 31.08.2011 11:49
Dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych