←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pogięte modele{COD Stary}

Zablokowany

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 30.08.2011

Witam - mam problem raczej prosty , ale sam go nie potrafię rozwiązać :/


otóz gdy mam tak w silniku

{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")

}

To jest git , ale


{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta")
}

To już jest dobrze przy kompilacji , ale gdy wyśle na serwer to juz nic nie działa ( serwer ogółem ) , w logach nic nie ma co njaciekawsze
Odpowiedz

  • +
  • -
GeDox - zdjęcie GeDox 30.08.2011


{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta")
}
Spróbuj tak
Użytkownik GeDox edytował ten post 30.08.2011 18:47
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 30.08.2011

nadal to samo
Odpowiedz

  • +
  • -
ZepA*** - zdjęcie ZepA*** 30.08.2011

{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}


W dwoch ostatnich modelach nie miales napisane .mdl
Użytkownik ZepA*** edytował ten post 30.08.2011 19:10
Odpowiedz

  • +
  • -
ParadisO - zdjęcie ParadisO 30.08.2011

jeśli tamto zawiedzie daj każdy warunek w osobnej klamrze

{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")
}

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")
}

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Nomaf - zdjęcie Nomaf 30.08.2011

@up i tak będzie tak samo.
{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}

Tak będzie dobrze. U Zepa niepotrzebny jest ostatni warunek.
Jeżeli nadal nie będzie działać, to będzie oznaczać, że nie są wgrane modele.
Odpowiedz

  • +
  • -
ParadisO - zdjęcie ParadisO 30.08.2011

faktycznie 1 warunek za dużo, ale gdyby nie było modeli to by miał w logach cokolwiek
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 30.08.2011

masz te pliki wogóle na serwerze ? dodałeś je do precache ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 31.08.2011

Dołączona grafika

A tu jest całe public plugi_precache

sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
 
precache_model("models/w_medkit.mdl");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/mine.mdl");
 
precache_model("models/v_rpk.mdl")
precache_model("models/v_m249_delta.mdl")
precache_model("models/v_m249_sas.mdl")


Edit , tego w logach to nie od tego pluginu

To jest COD by Night , ale dlatego ten przerobiłem , bo on miałfrkacje wgrane a mi to wg. nie wychodzio

Załączone pliki


Użytkownik SAS edytował ten post 31.08.2011 08:52
Odpowiedz
Zablokowany