Pogięte modele{COD Stary}
Barto_12_SAS
30.08.2011
Witam - mam problem raczej prosty , ale sam go nie potrafię rozwiązać
otóz gdy mam tak w silniku
To jest git , ale
To już jest dobrze przy kompilacji , ale gdy wyśle na serwer to juz nic nie działa ( serwer ogółem ) , w logach nic nie ma co njaciekawsze
otóz gdy mam tak w silniku
{ if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl") }
To jest git , ale
{ if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta") }
To już jest dobrze przy kompilacji , ale gdy wyśle na serwer to juz nic nie działa ( serwer ogółem ) , w logach nic nie ma co njaciekawsze
GeDox
30.08.2011
Spróbuj tak
{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta")
}
Użytkownik GeDox edytował ten post 30.08.2011 18:47
ZepA***
30.08.2011
{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}
W dwoch ostatnich modelach nie miales napisane .mdl
Użytkownik ZepA*** edytował ten post 30.08.2011 19:10
ParadisO
30.08.2011
jeśli tamto zawiedzie daj każdy warunek w osobnej klamrze
{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")
}
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")
}
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}
}
Nomaf
30.08.2011
@up i tak będzie tak samo.
Tak będzie dobrze. U Zepa niepotrzebny jest ostatni warunek.
Jeżeli nadal nie będzie działać, to będzie oznaczać, że nie są wgrane modele.
{ if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl") if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl") }
Tak będzie dobrze. U Zepa niepotrzebny jest ostatni warunek.
Jeżeli nadal nie będzie działać, to będzie oznaczać, że nie są wgrane modele.
ParadisO
30.08.2011
faktycznie 1 warunek za dużo, ale gdyby nie było modeli to by miał w logach cokolwiek
Barto_12_SAS
31.08.2011
A tu jest całe public plugi_precache
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); precache_model("models/mine.mdl"); precache_model("models/v_rpk.mdl") precache_model("models/v_m249_delta.mdl") precache_model("models/v_m249_sas.mdl")
Edit , tego w logach to nie od tego pluginu
To jest COD by Night , ale dlatego ten przerobiłem , bo on miałfrkacje wgrane a mi to wg. nie wychodzio
Załączone pliki
Użytkownik SAS edytował ten post 31.08.2011 08:52