Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pogięte modele{COD Stary}


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 30.08.2011 18:39

Witam - mam problem raczej prosty , ale sam go nie potrafię rozwiązać :/


otóz gdy mam tak w silniku

{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")

}

To jest git , ale


{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta")
}

To już jest dobrze przy kompilacji , ale gdy wyśle na serwer to juz nic nie działa ( serwer ogółem ) , w logach nic nie ma co njaciekawsze
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 30.08.2011 18:44


{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")
else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta")
}
Spróbuj tak

Użytkownik GeDox edytował ten post 30.08.2011 18:47

  • +
  • -
  • 0

#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 30.08.2011 18:58

nadal to samo
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 ZepA***

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 30.08.2011 19:09

{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}


W dwoch ostatnich modelach nie miales napisane .mdl

Użytkownik ZepA*** edytował ten post 30.08.2011 19:10

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika


#5 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.08.2011 19:26

jeśli tamto zawiedzie daj każdy warunek w osobnej klamrze

{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")
}

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")
}

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}

else if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2011 19:43

@up i tak będzie tak samo.
{
if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == japaneseB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpk.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == szaszD)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_sas.mdl")


if(weapon == CSW_M249 && klasa_gracza[id] == deltaB)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249_delta.mdl")
}

Tak będzie dobrze. U Zepa niepotrzebny jest ostatni warunek.
Jeżeli nadal nie będzie działać, to będzie oznaczać, że nie są wgrane modele.
  • +
  • -
  • 0

#7 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.08.2011 19:45

faktycznie 1 warunek za dużo, ale gdyby nie było modeli to by miał w logach cokolwiek
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2011 20:18

masz te pliki wogóle na serwerze ? dodałeś je do precache ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 31.08.2011 08:39

Dołączona grafika

A tu jest całe public plugi_precache

sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
 
precache_model("models/w_medkit.mdl");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/mine.mdl");
 
precache_model("models/v_rpk.mdl")
precache_model("models/v_m249_delta.mdl")
precache_model("models/v_m249_sas.mdl")


Edit , tego w logach to nie od tego pluginu

To jest COD by Night , ale dlatego ten przerobiłem , bo on miałfrkacje wgrane a mi to wg. nie wychodzio

Załączone pliki


Użytkownik SAS edytował ten post 31.08.2011 08:52

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych