Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dmg w klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Elder98

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 29.08.2011 09:50

Mam pytanie czy ma ktos jakis poradnik lub moze mi powiedziec jak zrobic zeby klasa miala dmg. np Klasa dmiral 20dmg z broni + int..


Za pomoc poleca ++
  • +
  • -
  • 0

#2 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.08.2011 18:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = dostosuj sobie;
new const kondycja = dostusuj sobie;
new const inteligencja = dostosuj soobie;
new const wytrzymalosc = dostosuj;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Chyba rozumiesz Dołączona grafika

Użytkownik Jaworek edytował ten post 29.08.2011 18:42

  • +
  • -
  • 0

#3 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.08.2011 20:42

@up

Wcale nie wytłumaczyłeś tylko wrzuciłeś gotowy kod.. i to bez tagu



Na samej górze dodajesz:
#include <hamsandwich>

Potem w plugin_init :
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

I w dowolnym miejscu(najlepiej na końcu)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker)
 
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(ma_perk[idattacker] && weapon==CSW_AUG){
SetHamParamFloat(3, damage+15.0)
return HAM_HANDLED
}
 
return HAM_IGNORED
}

Tutaj:
SetHamParamFloat(3, damage+15.0)

Zamiast 15 dajesz dowolną wartość. Ale zawsze z wartością po przecinku.
  • +
  • -
  • 0

#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2011 08:14

Ale chcesz na nowy cod czy na stary ???

Jak na stary to ci daje wzor.

Szukasz

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
i na sam koniec dajesz to w public TakeDamage

if(weapon == CSW_FAMAS)  // te CSW_FAMAS to nazwa broni
    {
        if(klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy)  // gdzie pisze Nazwa_Klasy wpisujesz swoja klase
            damage += 20 // gdzie pisze 20 to jest dmg ktore odejmuje przeciwnikowi
    }

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 30.08.2011 08:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych