Wszystko w pluginie działa, oprócz odrodzenia. Nie wiem, z jakiego powodu jest błąd, jeżeli występuje też w innej części kodu, to proszę o poprawienie.
Jeżeli nie działa wklejka:
Użytkownik AX!S edytował ten post 28.08.2011 19:04
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.08.2011 19:03
Użytkownik AX!S edytował ten post 28.08.2011 19:04
Napisano 28.08.2011 19:08
Napisano 28.08.2011 19:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1);
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b");
register_event("DeathMSG", "eventDeath", "a");
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/fragusievip/fragusievip.mdl");
precache_model("models/player/dipsy/dipsy.mdl");
precache_generic("models/player/dipsy/dipsyT.mdl");
}
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
set_user_health (id, 120)
cs_set_user_model (id, "fragusievip")
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
set_user_health (id, 155)
set_user_armor (id, 100)
cs_set_user_model (id, "dipsy")
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public eventDeath() {
new ofiara = read_data(2);
if(cs_get_user_team(ofiara) == CS_TEAM_CT)
{
set_task(3.0, "odrodzenie", ofiara);
client_print(ofiara, print_chat, "Odrodzisz sie za 3 sekundy!");
}
}
public odrodzenie(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Napisano 28.08.2011 19:23
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1);
register_event("DeathMSG", "eventDeath", "a");
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/fragusievip/fragusievip.mdl");
precache_model("models/player/dipsy/dipsy.mdl");
precache_generic("models/player/dipsy/dipsyT.mdl");
}
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
set_user_health (id, 120)
cs_set_user_model (id, "fragusievip")
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
set_user_health (id, 155)
set_user_armor (id, 100)
cs_set_user_model (id, "dipsy")
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public eventDeath() {
new ofiara = read_data(2);
if(cs_get_user_team(ofiara) == CS_TEAM_CT)
{
set_task(3.0, "odrodzenie", ofiara);
client_print(ofiara, print_chat, "Odrodzisz sie za 3 sekundy!");
}
}
public odrodzenie(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Użytkownik sebul edytował ten post 28.08.2011 19:23
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 28.08.2011 19:37
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "VIP" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xxx" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1); register_event("ResetHUD", "resetModel", "b"); register_event("DeathMSG", "eventDeath", "a"); return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/fragusievip/fragusievip.mdl"); precache_model("models/player/dipsy/dipsy.mdl"); precache_generic("models/player/dipsy/dipsyT.mdl"); } public Fwd_PlayerSpawn_Post(id) { if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { set_task(0.5, "broniect", id) } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { set_task(0.5, "broniett", id) } } return HAM_IGNORED; } public eventDeath() { new ofiara = read_data(2); if(cs_get_user_team(ofiara) == CS_TEAM_CT) { set_task(3.0, "odrodzenie", ofiara); client_print(ofiara, print_chat, "Odrodzisz sie za 3 sekundy!"); } } public odrodzenie(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); public broniect(id){ give_item(id, "weapon_elite") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") set_user_health (id, 120) cs_set_user_model (id, "fragusievip") } public broniett(id){ give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") set_user_health (id, 155) set_user_armor (id, 100) cs_set_user_model (id, "dipsy") }Trochę zmieniłem, bo na niektórych mapach nie było broni, ale i tak nie działa odradzanie.
Napisano 28.08.2011 19:39
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b");
Użytkownik Goliath edytował ten post 28.08.2011 19:39
Napisano 29.08.2011 10:55
Użytkownik AX!S edytował ten post 29.08.2011 11:02
opanuj emocje i słownictwo, nie jestes w remizie
Napisano 29.08.2011 11:03
register_event("DeathMSG", "eventDeath", "a");
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
Napisano 29.08.2011 11:06
Napisano 29.08.2011 11:32
Napisano 29.08.2011 14:04
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <hamsandwich> new odrodzil[33]; public plugin_init() { register_plugin("Vip", "0.1", "AMXX.PL"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1); register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a"); return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/fragusievip/fragusievip.mdl"); precache_model("models/player/dipsy/dipsy.mdl"); precache_generic("models/player/dipsy/dipsyT.mdl"); } public Fwd_PlayerSpawn_Post(id) { if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { set_task(0.5, "broniect", id) } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { set_task(0.5, "broniett", id) } } return HAM_IGNORED; } public eventDeath() { new ofiara = read_data(2); if(cs_get_user_team(ofiara) == CS_TEAM_CT) { switch(random_num(1,5)) { case 1: { set_task(3.0, "odrodzenie", ofiara); client_print(ofiara, print_chat, "Odrodzisz sie za 3 sekundy!"); odrodzil[ofiara] = true; } default: { return 0; } } } return 1; } public odrodzenie(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); public broniect(id){ give_item(id, "weapon_elite") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") set_user_health (id, 120) cs_set_user_model (id, "fragusievip") } public broniett(id){ give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") set_user_health (id, 155) set_user_armor (id, 100) cs_set_user_model (id, "dipsy") }
Użytkownik Skull3D edytował ten post 29.08.2011 14:26
Napisano 29.08.2011 14:22
Użytkownik funfel edytował ten post 29.08.2011 14:27
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Napisano 29.08.2011 14:23
Napisano 29.08.2011 14:32
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Napisano 29.08.2011 14:33
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <hamsandwich> new odrodzil[33]; public plugin_init(){ register_plugin("Vip", "0.1", "AMXX.PL"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1); register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a"); register_logevent("event_RoundStart",2,"1=Round_Start"); } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/fragusievip/fragusievip.mdl"); precache_model("models/player/dipsy/dipsy.mdl"); precache_generic("models/player/dipsy/dipsyT.mdl"); } public event_RoundStart(id){ new iPlayers[32], iNum; get_players(iPlayers, iNum); for(new g = 0; g<iNum ;g++){ odrodzil[id] = false; } } public Fwd_PlayerSpawn_Post(id) { if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { set_task(0.5, "broniect", id) } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { set_task(0.5, "broniett", id) } } return HAM_IGNORED; } public eventDeath() { new ofiara = read_data(2); if(cs_get_user_team(ofiara) == CS_TEAM_CT) { switch(random_num(1,5)) { case 1: { set_task(3.0, "odrodzenie", ofiara); client_print(ofiara, print_chat, "Odrodzisz sie za 3 sekundy!"); odrodzil[ofiara] = true; } default: { return 0; } } } return 1; } public odrodzenie(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); public broniect(id){ give_item(id, "weapon_elite") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") set_user_health (id, 120) cs_set_user_model (id, "fragusievip") } public broniett(id){ give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") set_user_health (id, 155) set_user_armor (id, 100) cs_set_user_model (id, "dipsy") }
Użytkownik Skull3D edytował ten post 29.08.2011 14:37
Napisano 29.08.2011 14:57
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"
new bool:odrodzil[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1);
register_event("DeathMSG", "eventDeath", "a");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/fragusievip/fragusievip.mdl");
precache_model("models/player/dipsy/dipsy.mdl");
}
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
set_task(0.5, "bronie", id)
return HAM_IGNORED;
}
public bronie(id) {
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
set_user_health (id, 120)
cs_set_user_model (id, "fragusievip")
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
set_user_health (id, 155)
set_user_armor (id, 100)
cs_set_user_model (id, "dipsy")
}
}
public Nowa_Runda()
for(new i=1; i<=32; i++)
if(odrodzil[i]) odrodzil[i] = false;
public eventDeath() {
new ofiara = read_data(2);
if(cs_get_user_team(ofiara) == CS_TEAM_CT && !odrodzil[ofiara] && random(5) == 0)
{
set_task(3.0, "odrodzenie", ofiara);
client_print(ofiara, print_chat, "Odrodzisz sie za 3 sekundy!");
odrodzil[ofiara] = true;
}
}
public odrodzenie(id)
if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Użytkownik sebul edytował ten post 29.08.2011 15:15
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych