Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD Stary] Problem z niewidzialnością


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 fifio121

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:ktos
  • Lokalizacja:gdzies
Offline

Napisano 28.08.2011 13:36

Czy to jest normalne gdy np. gram niewidzialna klasa i pozniej zmienia na jakas co jest widzialna a i tak ona jest niewidzialna tak samo z rakietami musze uzywac reconnecta wyjsc i wejsc


a i jeszcze cos klasa Murzyn powinna miec natychmiastowe zabicie z noza ninja to samo moglby ktos pomoc z tymi 2 sprawami


stary

Załączone pliki


Użytkownik fifio121 edytował ten post 28.08.2011 14:22

  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2011 13:57

Pierwsza sprawa: jaki cod? Nowy/stary?
Druga sprawa: A może sma?
Trzecia sprawa: Przy zmianie klasy/spawnie ustaw pełną widzialność graczu.
  • +
  • -
  • 0

#3 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.08.2011 15:44

Stary COD MOD

#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod edit by The Viper & $oldieR"

Tylko na niektórych codach też tak jest, że rakiety przechodzą na 1-2 rundy na inna klasę po zmianie jej. A z tą niewidzialnością też miałem problemy.

Natychmiastowe zabicie z noża ... Prawy czy lewy przycisk myszy ?

#4 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 28.08.2011 16:18

Żeby się pozbyć pierwszego bugu przed:

switch(klasa_gracza[id])

Musisz dać to:

ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

A odn. 2 sprawy to natychmiastowe zabicie z noża ustawiasz tu:

if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
   		 damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == LukiLagger && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Obronca && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Assasin && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Rambo && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Down && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
    }

Przykładowo dodajesz:


 
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Murzun && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych