public RefreshLevel(id) { if(is_user_alive(id)) { new format_text[256]; if(gbSeeLevel[id]) { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, "Level: %d / 100 Exp: %d / %d (+%d) Monety: %d", gPlayerLevel[id], gPlayerExp[id], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id], gPlayerCoins[id]); /* (+%d exp) */ /* gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id] */ /* (%d procent) */ /* (gPlayerExp[id] * 100) / gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], "%%" */ } else { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, ""); } message_begin(MSG_ONE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id); write_byte(0); write_string(format_text); message_end(); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wyświetlywanie jak w cod
#1
Napisano 27.08.2011 09:35
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#2
Napisano 27.08.2011 11:04
SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); w plugin_init
new SyncHudObj; SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); public RefreshLevel(id) { if(is_user_alive(id)) { new format_text[256]; if(gbSeeLevel[id]) { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, "Level: %d / 100 Exp: %d / %d (+%d) Monety: %d", gPlayerLevel[id], gPlayerExp[id], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id], gPlayerCoins[id]); /* (+%d exp) */ /* gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id] */ /* (%d procent) */ /* (gPlayerExp[id] * 100) / gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], "%%" */ } else { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, ""); } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.21, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, format_text); } }
#4
Napisano 27.08.2011 12:18
public RefreshLevel(id) { if(is_user_alive(id)) { new format_text[256]; if(gbSeeLevel[id]) { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, "Level: %d / 100 Exp: %d / %d (+%d) Monety: %d", gPlayerLevel[id], gPlayerExp[id], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id], gPlayerCoins[id]); /* (+%d exp) */ /* gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id] */ /* (%d procent) */ /* (gPlayerExp[id] * 100) / gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], "%%" */ } else { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, ""); } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.21, 0.02, 0, 0.0, 99999.0, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, format_text); } }uruchamiaj częściej to funkcje bo może iny plugin nadpisać wiadomośc
#5
Napisano 27.08.2011 12:28
erroe 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
Błąd na tej lini:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, format_text);
A plugin sprawdzam na czystym serwerze wiec nie ma z czym sie nadpisac
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#6
Napisano 27.08.2011 14:24
public RefreshLevel(id) { if(is_user_alive(id)) { new format_text[256]; if(gbSeeLevel[id]) { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, "Level: %d / 100 Exp: %d / %d (+%d) Monety: %d", gPlayerLevel[id], gPlayerExp[id], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id], gPlayerCoins[id]); /* (+%d exp) */ /* gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id] */ /* (%d procent) */ /* (gPlayerExp[id] * 100) / gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], "%%" */ } else { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, ""); } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.21, 0.02, 0, 0.0, 99999.0, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, format_text); } }
If you can dream it, you can do it.
#8
Napisano 27.08.2011 20:51
nowa linia to : ^n
If you can dream it, you can do it.
#10
Napisano 28.08.2011 07:10
If you can dream it, you can do it.
#12
Napisano 28.08.2011 11:20
public RefreshLevel(id) { if(is_user_alive(id)) { new format_text[256]; if(gbSeeLevel[id]) { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, "Level: %d / 100 Exp: %d / %d (+%d) Monety: %d", gPlayerLevel[id], gPlayerExp[id], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id], gPlayerCoins[id]); /* (+%d exp) */ /* gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]] - gPlayerExp[id] */ /* (%d procent) */ /* (gPlayerExp[id] * 100) / gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]], "%%" */ } else { formatex(format_text, sizeof(format_text) - 1, ""); } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.21, 0, 0.0, 99999.0, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, format_text); } }
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych