Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Native error (native "get_weaponname")QTM_CodMod, errorlog


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 21.08.2011 18:31

L 08/21/2011 - 18:19:01: Invalid weapon id 0
L 08/21/2011 - 18:19:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/21/2011 - 18:19:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 08/21/2011 - 18:19:01: [AMXX] [0] QTM_CodMod_207138.sma::Strip (line 1005)


public Strip(param[2])
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}


Da sie cos z tym zrobic? :)

dzięki z gory, za pomoc +.
  • +
  • -
  • 0

#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 22.08.2011 10:32

Dodaj
#include <amxmodx>


  • +
  • -
  • -1

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#3 Aleksiej

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 22.08.2011 14:23

Dodaj

#include <amxmodx>


Nie skompilowaloby sie bez tego include, a to jest wycinek errorlogu.
  • +
  • -
  • 0

#4 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 22.08.2011 15:39

daj cale .sma
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2011 15:43

public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(id))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Spróbuj tak

Użytkownik A może sma? edytował ten post 22.08.2011 15:43

  • +
  • -
  • 0

#6 Aleksiej

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 27.08.2011 01:55

Niestety nie dziala, nie wywala ludziom broni :)
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2011 10:26

Dołączona grafika

Nie myślałem jak tamto pisałem Dołączona grafika
Tak spróbuj:
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}

Użytkownik A może sma? edytował ten post 27.08.2011 10:27

  • +
  • -
  • 1

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2011 10:57

tak
[code=auto:0]
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}[/code
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych