Zapis MySQL
stepdub
21.08.2011
public MySQLx_Init()
{
if ( !get_pcvar_num(p_Enabled) )
return;
new szHost[64], szUser[32], szPass[32], szDB[128];
get_pcvar_string( mysqlx_host, szHost, charsmax( szHost ) );
get_pcvar_string( mysqlx_user, szUser, charsmax( szUser ) );
get_pcvar_string( mysqlx_pass, szPass, charsmax( szPass ) );
get_pcvar_string( mysqlx_db, szDB, charsmax( szDB ) );
g_hTuple = SQL_MakeDbTuple( szHost, szUser, szPass, szDB );
for ( new i = 0; i < sizeof szTables; i++ )
{
SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QueryCreateTable", szTables[i])
}
}
public QueryCreateTable( iFailState, Handle:hQuery, szError[ ], iError, iData[ ], iDataSize, Float:fQueueTime )
{
if( iFailState == TQUERY_CONNECT_FAILED
|| iFailState == TQUERY_QUERY_FAILED )
{
log_amx( "%s", szError );
return;
}
}
SaveLevel(id)
{
if(is_user_steam(id))
{
static szQuery[ 128 ];
formatex( szQuery, 127, "REPLACE INTO `tabelka` (`player_id`, `player_level`, `player_xp`) VALUES ('%s', '%d', '%d');", g_szAuthID[id] , PlayerLevel[id], PlayerXp[id] );
SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QuerySetData", szQuery);
}
else
{
static szQuery[ 128 ];
formatex( szQuery, 127, "REPLACE INTO `tabelka` (`player_id`, `player_level`, `player_xp`) VALUES ('%s', '%d', '%d');", g_szAuthNM[id] , PlayerLevel[id], PlayerXp[id] );
SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QuerySetData", szQuery);
}
}
LoadLevel(id)
{
if(is_user_steam(id)) {
static szQuery[ 128 ], iData[ 1 ];
formatex( szQuery, 127, "SELECT `player_level`, `player_xp` FROM `gxm1` WHERE ( `player_id` = '%s' );", g_szAuthID[id] );
iData[ 0 ] = id;
SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QuerySelectData", szQuery, iData, 1 );
}
else
{
static szQuery[ 128 ], iData[ 1 ];
formatex( szQuery, 127, "SELECT `player_level`, `player_xp` FROM `gxm1` WHERE ( `player_id` = '%s' );", g_szAuthNM[id] );
iData[ 0 ] = id;
SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QuerySelectData", szQuery, iData, 1 );
}
}
public QuerySelectData( iFailState, Handle:hQuery, szError[ ], iError, iData[ ], iDataSize, Float:fQueueTime )
{
if( iFailState == TQUERY_CONNECT_FAILED
|| iFailState == TQUERY_QUERY_FAILED )
{
log_amx( "%s", szError );
return;
}
else
{
new id = iData[ 0 ];
new ColLevel = SQL_FieldNameToNum(hQuery, "player_level")
new ColXp = SQL_FieldNameToNum(hQuery, "player_xp")
while (SQL_MoreResults(hQuery))
{
PlayerLevel[id] = SQL_ReadResult(hQuery, ColLevel);
PlayerXp[id] = SQL_ReadResult(hQuery, ColXp);
SQL_NextRow(hQuery)
}
}
}
public QuerySetData( iFailState, Handle:hQuery, szError[ ], iError, iData[ ], iDataSize, Float:fQueueTime )
{
if( iFailState == TQUERY_CONNECT_FAILED
|| iFailState == TQUERY_QUERY_FAILED )
{
log_amx( "%s", szError );
return;
}
}
coś takiego zadziała? próbuję zrobić zapis - na steam lub nick w zależności kto co ma, nie mam jak przetestować
Użytkownik stepdub edytował ten post 21.08.2011 11:23
sebul
21.08.2011
A jak zrobiłeś funkcję, która sprawdza czy gracz ma steama? Bo tutaj tego nie podałeś. Do tego musisz jeszcze dodać w paru miejscach ")", tak jak chociażby tutaj
if(is_user_steam(id) { // przed { trzeba dodać )
stepdub
21.08.2011
sebul, wiem, edytowałem, zanim jeszcze napisałeś post
stock - zadziała u mnie, dproto ustawiłem dobrze
generalnie się skompilowało, tylko czy nic nie wadzi, mało raczej miałem do czynienia z mysql
stock - zadziała u mnie, dproto ustawiłem dobrze
stock bool:is_user_steam(id)
{
new authid[32];
get_user_authid(id, authid, 31);
return containi(authid , ":") != -1 ? true : false;
}
generalnie się skompilowało, tylko czy nic nie wadzi, mało raczej miałem do czynienia z mysql
sebul
21.08.2011
Mogłeś napisać, że wzorowałeś się na gun xp modzie ^ ^
Zapis/odczyt powinien działać, skoro działa on normalnie w gun xp modzie, bo przed chwilą spojrzałem w jego kod i chyba dobrze to zrobiłeś. Sam na mysql bardzo dobrze się nie znam, ale do przerabiania zapisu/odczytu z bazy z innego moda, nie jest potrzebna jakaś duża wiedza na ten temat.
Zapis/odczyt powinien działać, skoro działa on normalnie w gun xp modzie, bo przed chwilą spojrzałem w jego kod i chyba dobrze to zrobiłeś. Sam na mysql bardzo dobrze się nie znam, ale do przerabiania zapisu/odczytu z bazy z innego moda, nie jest potrzebna jakaś duża wiedza na ten temat.
stepdub
21.08.2011
bo to generalnie było i zostanie w nim
teoretycznie na steam działało sprawdzę jeszcze na ns
teoretycznie na steam działało sprawdzę jeszcze na ns