Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięk spraya


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 17:21

Siema.
Można jakoś podmienić dźwięk spraya?
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 20.08.2011 17:40

Nie.
  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 18:46

Rozumiem, że normalnie nie da rady, tak?
A coś takiego ma szanse na działanie:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

public plugin_init()
{
register_plugin("Niu saund szprej","0.1","kisiel96")
register_impulse(201,"spray")
}

public spray(id)
{
client_cmd(id, "stopsound")
client_cmd(id, "spk sound/nowyszprej")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("nowyszprej.wav")
}


Czy moje myślenie jest błędne?

Użytkownik A może sma? edytował ten post 20.08.2011 18:46

  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 20.08.2011 19:10

To jest tak samo jak z dźwiękiem noża, nie da się podmienić.
  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 19:18

Yyy... Przetestowałem moje myślenie... Okazało się, że działa :D
  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 20.08.2011 19:22

Krótko, LOL.
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.08.2011 19:22

dzwiek noza da sie podmienic :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 20.08.2011 19:24

No to chyba amx poszedł 50 lat do przodu xD za moich czasów takich bajerów nie było ^^
  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 19:25

Z tym, że moje rozwiązanie blokuje inne dźwięki. Skoro udało się już z nożem, to może jednak ze spreyem też można inaczej?

Edit: :D :D :D -> Custom Spray Sound 0.2 - AlliedModders

Można zamknąć :]

Użytkownik A może sma? edytował ten post 20.08.2011 20:46

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych