Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nightvision fadescreenJak usunąć?
Temat rozp.
daedhelil
, 17.08.2011 21:14
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.08.2011 21:14
Witam. Czy możliwe jest usunięcie fadescreen noktowizora po jego włączeniu?
#2
Napisano 18.08.2011 07:26
Chcesz zmienić kolor noktowizora , bo nie przypominam sobie żeby był jakiś fadescreen ?
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 18.08.2011 09:09
No tak, chce zmienić kolor noktowizora w taki sposób żeby go nie było Żeby po włączeniu był sam dźwięk. Albo może jakiś reset HUD by pomógł?
Użytkownik fxd edytował ten post 18.08.2011 09:09
#4
Napisano 18.08.2011 11:07
sprawdź
#include <amxmodx> #include <cstrike> new const g_PLUGIN[] = "Custom NVG Color" new const g_VERSION[] = "0.3" new const g_AUTHOR[] = "SAMURAI" new bool:NightVisionUse[33] public plugin_init() { register_plugin(g_PLUGIN,g_VERSION,g_AUTHOR); register_concmd("nightvision","ToggleNVG") register_event("ResetHUD","ev_new_round","be"); } public client_putinserver(id) { NightVisionUse[id] = false; } public client_disconnect(id) { if (!id) return PLUGIN_CONTINUE; if (NightVisionUse[id]) StopNVG(id) return PLUGIN_CONTINUE; } public ToggleNVG(id) { if ( (NightVisionUse[id]) || !cs_get_user_nvg(id)) StopNVG(id) else StartNVG(id) return PLUGIN_HANDLED; } public StartNVG(id) { emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_on.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) NightVisionUse[id] = true; return PLUGIN_HANDLED; } public StopNVG(id) { emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_off.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) NightVisionUse[id] = false; return PLUGIN_HANDLED; } public ev_new_round(id) { StopNVG(id) NightVisionUse[id] = false; }
#5
Napisano 18.08.2011 11:12
Spróbuj: Kolor noktowizora - AMXX.pl: Support AMX Mod X + w #define g_APLHA zmieniasz na 255
#6
Napisano 18.08.2011 12:31
DarkGL, no ok tylko dźwięk przy włączaniu jest taki sam jak przy wyłączaniu.
A może sma?, u mnie zmiana alpha na 255 dla fadescreena nic nie zmienia.
A może sma?, u mnie zmiana alpha na 255 dla fadescreena nic nie zmienia.
#7
Napisano 18.08.2011 14:39
krócej
#include <amxmodx> #include <cstrike> new const g_PLUGIN[] = "Custom NVG Color" new const g_VERSION[] = "0.3" new const g_AUTHOR[] = "SAMURAI" new bool:NightVisionUse[33] public plugin_init() { register_plugin(g_PLUGIN,g_VERSION,g_AUTHOR); register_concmd("nightvision","ToggleNVG") register_event("ResetHUD","ev_new_round","be"); } public client_putinserver(id) { NightVisionUse[id] = false; } public client_disconnect(id) { NightVisionUse[id] = false; } public ToggleNVG(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if ( (NightVisionUse[id]) || !cs_get_user_nvg(id)) StopNVG(id) else if(cs_get_user_nvg(id)) StartNVG(id) return PLUGIN_HANDLED; } public StartNVG(id) { emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_on.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) NightVisionUse[id] = true; } public StopNVG(id) { emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_off.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) NightVisionUse[id] = false; } public ev_new_round(id) { StopNVG(id) NightVisionUse[id] = false; }
niemożliwe :Fno ok tylko dźwięk przy włączaniu jest taki sam jak przy wyłączaniu
#8
Napisano 18.08.2011 16:08
Dobra, już wiem czemu tak napisałem. Gdy nie mamy noktowizora to uruchamia się dźwięk jego wyłączania. No i tak samo jest podczas nowej rundy. Do zamknięcia.
Użytkownik fxd edytował ten post 18.08.2011 16:11
#9
Napisano 18.08.2011 17:28
łap poprawke
#include <amxmodx> #include <cstrike> new const g_PLUGIN[] = "Custom NVG Color" new const g_VERSION[] = "0.3" new const g_AUTHOR[] = "SAMURAI" new bool:NightVisionUse[33] public plugin_init() { register_plugin(g_PLUGIN,g_VERSION,g_AUTHOR); register_concmd("nightvision","ToggleNVG") register_event("ResetHUD","ev_new_round","be"); } public client_putinserver(id) { NightVisionUse[id] = false; } public client_disconnect(id) { NightVisionUse[id] = false; } public ToggleNVG(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if ( NightVisionUse[id] && cs_get_user_nvg(id)) StopNVG(id) else if(cs_get_user_nvg(id)) StartNVG(id) return PLUGIN_HANDLED; } public StartNVG(id) { emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_on.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) NightVisionUse[id] = true; } public StopNVG(id) { emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_off.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) NightVisionUse[id] = false; } public ev_new_round(id) { StopNVG(id) NightVisionUse[id] = false; }
#10
Napisano 18.08.2011 17:28
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych