Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nightvision fadescreenJak usunąć?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 daedhelil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 17.08.2011 21:14

Witam. Czy możliwe jest usunięcie fadescreen noktowizora po jego włączeniu?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 18.08.2011 07:26

Chcesz zmienić kolor noktowizora , bo nie przypominam sobie żeby był jakiś fadescreen ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 18.08.2011 09:09

No tak, chce zmienić kolor noktowizora w taki sposób żeby go nie było :D Żeby po włączeniu był sam dźwięk. Albo może jakiś reset HUD by pomógł?

Użytkownik fxd edytował ten post 18.08.2011 09:09

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2011 11:07

sprawdź
#include <amxmodx>
#include <cstrike>


new const g_PLUGIN[] = "Custom NVG Color"
new const g_VERSION[] = "0.3"
new const g_AUTHOR[] = "SAMURAI"

new bool:NightVisionUse[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(g_PLUGIN,g_VERSION,g_AUTHOR);
	
	register_concmd("nightvision","ToggleNVG")
	
	register_event("ResetHUD","ev_new_round","be");
}

public client_putinserver(id)
{
	NightVisionUse[id] = false;
}


public client_disconnect(id)
{
	if (!id) return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (NightVisionUse[id]) StopNVG(id) 

	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public ToggleNVG(id) 
{ 
   if ( (NightVisionUse[id]) || !cs_get_user_nvg(id)) StopNVG(id) 
   
   else StartNVG(id) 

   return PLUGIN_HANDLED; 
} 

public StartNVG(id) 
{ 
  
   
   emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_on.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) 
   
   NightVisionUse[id] = true; 
   
   return PLUGIN_HANDLED;
} 


public StopNVG(id) 
{ 
   emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_off.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) 
   
   NightVisionUse[id] = false; 

   return PLUGIN_HANDLED;
}  

public ev_new_round(id)
{
				
	StopNVG(id)
	NightVisionUse[id] = false;	
}

  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.08.2011 11:12

Spróbuj: Kolor noktowizora - AMXX.pl: Support AMX Mod X + w #define g_APLHA zmieniasz na 255
  • +
  • -
  • 0

#6 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 18.08.2011 12:31

DarkGL, no ok tylko dźwięk przy włączaniu jest taki sam jak przy wyłączaniu.
A może sma?, u mnie zmiana alpha na 255 dla fadescreena nic nie zmienia.
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2011 14:39

krócej
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new const g_PLUGIN[] = "Custom NVG Color"
new const g_VERSION[] = "0.3"
new const g_AUTHOR[] = "SAMURAI"

new bool:NightVisionUse[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(g_PLUGIN,g_VERSION,g_AUTHOR);
	
	register_concmd("nightvision","ToggleNVG")
	
	register_event("ResetHUD","ev_new_round","be");
}

public client_putinserver(id)
{
	NightVisionUse[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
	NightVisionUse[id] = false;
}

public ToggleNVG(id) 
{ 
	if(!is_user_alive(id))	return PLUGIN_HANDLED; 
	
	if ( (NightVisionUse[id]) || !cs_get_user_nvg(id)) StopNVG(id) 
	
	else if(cs_get_user_nvg(id)) StartNVG(id) 
	
	return PLUGIN_HANDLED; 
} 

public StartNVG(id) 
{ 
	emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_on.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) 
	
	NightVisionUse[id] = true; 
} 

public StopNVG(id) 
{ 
	emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_off.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) 
	
	NightVisionUse[id] = false; 
}  

public ev_new_round(id)
{
	StopNVG(id)
	NightVisionUse[id] = false;	
}

no ok tylko dźwięk przy włączaniu jest taki sam jak przy wyłączaniu

niemożliwe :F
  • +
  • -
  • 0

#8 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 18.08.2011 16:08

Dobra, już wiem czemu tak napisałem. Gdy nie mamy noktowizora to uruchamia się dźwięk jego wyłączania. No i tak samo jest podczas nowej rundy. Do zamknięcia.

Użytkownik fxd edytował ten post 18.08.2011 16:11

  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2011 17:28

łap poprawke
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new const g_PLUGIN[] = "Custom NVG Color"
new const g_VERSION[] = "0.3"
new const g_AUTHOR[] = "SAMURAI"

new bool:NightVisionUse[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(g_PLUGIN,g_VERSION,g_AUTHOR);
	
	register_concmd("nightvision","ToggleNVG")
	
	register_event("ResetHUD","ev_new_round","be");
}

public client_putinserver(id)
{
	NightVisionUse[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
	NightVisionUse[id] = false;
}

public ToggleNVG(id) 
{ 
	if(!is_user_alive(id))	return PLUGIN_HANDLED; 
	
	if ( NightVisionUse[id] && cs_get_user_nvg(id)) StopNVG(id) 
	
	else if(cs_get_user_nvg(id)) StartNVG(id) 
	
	return PLUGIN_HANDLED; 
} 

public StartNVG(id) 
{ 
	emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_on.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) 
	
	NightVisionUse[id] = true; 
} 

public StopNVG(id) 
{ 
	emit_sound(id,CHAN_ITEM,"items/nvg_off.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) 
	
	NightVisionUse[id] = false; 
}  

public ev_new_round(id)
{
	StopNVG(id)
	NightVisionUse[id] = false;	
}

  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.08.2011 17:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych