public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; headshot=read_data(3); fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) if(equal(weapon, "knife")) Knife[attacker]++; if(headshot) KnifeHS[attacker]++; if(equal(weapon, "hegrenade")) HE[attacker]++; if(equal(weapon, "deagle")) Deagle[attacker]++; //SprawdzCzyItem(attacker) return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DeathMsq Licznik HE
Temat rozp.
ELOS
, 17.08.2011 12:15
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.08.2011 12:15
Witam mam problem nie działa mi licznik zabójstw z he
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#2
Napisano 17.08.2011 14:05
Próbowałeś zamienić:
Na:
Nie mam pewności czy to coś da.
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
Na:
read_data(4,weapon,63)
Nie mam pewności czy to coś da.
#3
Napisano 17.08.2011 15:01
błędu w kodzie nie widzę tu masz z poprawiona tabulacja
public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; headshot=read_data(3); fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) if(equal(weapon, "knife")){ Knife[attacker]++; if(headshot) KnifeHS[attacker]++; } if(equal(weapon, "hegrenade")) HE[attacker]++; if(equal(weapon, "deagle")) Deagle[attacker]++; //SprawdzCzyItem(attacker) return PLUGIN_CONTINUE; }
#4
Napisano 17.08.2011 15:17
No to w takim razie czemu nie nalicza ; /
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#5
Napisano 17.08.2011 15:22
Bo może błąd leży w innym miejscu?
#6
Napisano 17.08.2011 15:25
sprawdź co ci się bedzię wyswietlać na czacie przy zabiciu z he
public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; headshot=read_data(3); fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) client_print(attacker,3,"%s",weapon); if(equal(weapon, "knife")){ Knife[attacker]++; if(headshot) KnifeHS[attacker]++; } if(equal(weapon, "hegrenade")) HE[attacker]++; if(equal(weapon, "deagle")) Deagle[attacker]++; //SprawdzCzyItem(attacker) return PLUGIN_CONTINUE; }
#7
Napisano 17.08.2011 15:52
ja mam taki licznik
public PokazHE(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); show_hudmessage(id, "Zabic z HE:[%i/10]", HE[id]) tutorMake(id,TUTOR_BLUE,0.0,"Zabic z HE:[%i/10]", HE[id]) }
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#8
Napisano 17.08.2011 21:25
A co się pokazuje na czacie przy kodzie, który podał Dark?
#9
Napisano 17.08.2011 22:31
Klasa bytu granatu to "grenade" do każdego granatu
Tu zmień hegrenade na grenade
if(equal(weapon, "hegrenade"))
Tu zmień hegrenade na grenade
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#10
Napisano 18.08.2011 07:28
No dzięki stary + dla ciebie.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#11
Napisano 18.08.2011 10:05
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych