Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabicia w hud z rankDa sie takie zrobic ? ; )


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kenzoreQ

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 15.08.2011 17:27

Cześć ! Czy jest taka mozliwosc zrobienia w hud zabic z rank np : [Zabojstwa : Ilosc zabojstw z rank]

Oto moje public PokazInformacje(id)

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nZabojstwa : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]] , get_user_frags(target));

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s]^n[HP: %i | AP: %i]^n[Zabojstwa : %i]^nZapraszamy na^nwww.u-wojciecha.pun.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), get_user_armor(id), get_user_frags(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych