Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z funkcja CurWeapon


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.08.2011 10:51

Witam, potrzebuje pomocy.

Nie rozumiem czemu mi spamuje tak w logach:



L 08/14/2011 - 11:47:31: Start of error session.
L 08/14/2011 - 11:47:31: Info (map "de_dust2_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110814.log")
L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_197232.sma::CurWeapon (line 989)
L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_197232.sma::CurWeapon (line 989)


Skoro funkcja jest dobra


public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
		
	new team = get_user_team(id);
	
	if(team > 2)
		return;
		
	new bron = read_data(2);
		
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
	
	if(!(1<<bron & bronie))
	{
		new weaponname[22];
		
		get_weaponname(bron, weaponname, 21);
		ham_strip_weapon(id, weaponname);
	}
	
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
		
	UstawSzybkosc(id);
}



załączam .sma

Użytkownik Kamil0 edytował ten post 14.08.2011 12:59

  • +
  • -
  • 0

#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.08.2011 11:08

Która to linijka 989 ?

#3 Kamil0

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.08.2011 12:58

public CurWeapon(id)

{

	if(!is_user_connected(id))

		return;

		

	new team = get_user_team(id);

	

	if(team > 2)

		return;

		

	new bron = read_data(2);

		

	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

	

	if(!(1<<bron & bronie))

	{

989 linijka>>   new weaponname[22];

		

		get_weaponname(bron, weaponname, 21);

		ham_strip_weapon(id, weaponname);

	}

	

	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])

		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	

		

	UstawSzybkosc(id);

}

  • +
  • -
  • 0

#4 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 15.08.2011 18:31

to samo co ja mam

[CoD Nowy] Kolejne errory w silniku cod - AMXX.pl: Support AMX Mod X

#5 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.08.2011 18:33

Karaj w twoim temacie odpowiedziałem. Zajrzyj.
  • +
  • -
  • 0

#6 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 15.08.2011 18:42

wiem tylko koledze podaję linka:)

#7 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.08.2011 18:47

Mógłbyś napisać czy zadziałało czy nie.
  • +
  • -
  • 0

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.08.2011 19:13

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
set_task(0.1, "Strip", id);

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}

public Strip(id)
{
new weaponname[22];

get_weaponname(bron, weaponname, 21);
ham_strip_weapon(id, weaponname);
}

Zastąp swój kod tym i zobacz, czy coś to dało.
  • +
  • -
  • 0

#9 Kamil0

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 15.08.2011 19:43

ok zobaczę

Dodano 15 sierpień 2011 - 19:45:
nawet się nie skompiluje xD

QTM_CodMod.sma(1000) : error 017: undefined symbol "bron"
QTM_CodMod.sma(1000) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1000) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1000) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(1000) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1000) : fatal error 107: too many error messages on one line
'


Coś do #define lub moduł jakiś ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.08.2011 20:00

Zbytnio się pospieszyłem :^D
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}

public Strip(param[2])
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0] weaponname);
}

  • +
  • -
  • 1

#11 Kamil0

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 15.08.2011 20:28

QTM_CodMod.sma(1006) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
QTM_CodMod.sma(1006) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1006) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(1006) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1006) : fatal error 107: too many error messages on one line


pomalutku xP

znowu błąd podczas kompilacji
żeby nie było to podaję sma:

Użytkownik Kamil0 edytował ten post 15.08.2011 20:31

  • +
  • -
  • 0

#12 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.08.2011 20:29

ham_strip_weapon(param[0] weaponname); > ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
  • +
  • -
  • 1

#13 Kamil0

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 15.08.2011 20:32

a przecinek, działa napisze czy problemy ustąpiły.

Użytkownik Kamil0 edytował ten post 15.08.2011 20:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych