Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie modeli kosy do klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 19:15

Witam mam pytanie co do tego >> http://amxx.pl/topic...klasy-dany-noz/ Tematu

Mianowicie jak dodać kolejną klasę bo wg. poradnika działa ninja ale jak próbuję dodać kolejna klasę nie


if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id]){
if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
{
if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}



Z góry dzięki za pomoc

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 Zkont?!

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:22
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 19:22

Łap:
if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id])
{
if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)

if(player_class[id]==TWOJA_KLASA)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NAZWA_MODELU_VIEW)
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}

Nie zapomnij o podmianie 'TWOJA_KLASA' i 'NAZWA_MODELU' na prawdziwe dane.

#3 VVirus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 19:27

Już patrze bo na tą możliwość nie wpadłem robiłem wiele innych :D



/// EDIT:

Niestety ninja niema Modelu a teraz ma 2 klasa czyli zabójczyni

Użytkownik Majster VVirus edytował ten post 13.08.2011 19:38

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 Zkont?!

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:22
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 19:39

Zadeklaruj 2 model jako inną zmienną.

#5 VVirus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 19:46

Czyli w klamry czy jak xD bo nie rozumiem :D

Dodano 13 sierpień 2011 - 21:17:
Temat Proszę zamknąć już sobie poradziłem :D

 if(on_knife[id])                         { 				if(player_class[id]==Ninja)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Zabojca)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ZABOJCZYNI_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Barbarzynca)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, BARBARZYNCA_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Mefisto)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MEFISTO_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Zniewolony)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ZNIEWOLONY_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Diablo)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, DIABLO_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Andariel)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANDARIEL_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Demonolog)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, DEMONOLOG_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Duch)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, DUCH_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Griswold)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, GRISWOLD_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Hefasto)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HEFASTO_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Imp)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, IMP_VIEW)                                 else 				if(player_class[id]==Izual)                                         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, IZUAL_VIEW)                                 else                                                                                  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)   				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)                            }

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych