Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa inzynier


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 12.08.2011 19:12

Siemka mam prosbe czy by mogl ktos wyciagnac caly kod Klasy Inzynier z coda DarkGL`a? Bardzo proszę ja niewiem gdzie co jest.

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 12.08.2011 19:21

[CoD Nowy] Klasa inżynier - Stawianie działka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.08.2011 19:58

Wydaję mi się, że on chce z CoDa Darka przenieść tą klasę do swojego CoDa
  • +
  • -
  • 0

#4 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 12.08.2011 20:21

No ale ja Chce do Starego CoDa

Dodano 13 sierpień 2011 - 06:41:
@ Bo nikt niechce pomoc :(

#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 16.08.2011 19:48

Pod:
#include <nvault>

Dodaj:
#include <fakemeta_util>


W plugin_init dodaj:
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
{
if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
}


W zmiennych globalnych dodaj:
new bool:bDzialko[MAX+1];
new gMenuDzialko[MAX+1]


w public Odrodzenie(id) dodaj:
	bDzialko[id] = true;

Nad:
switch(klasa_gracza[id])


W public client_connect(id)
gMenuDzialko[id] = 0;
bDzialko[id] = true;


Na końcu *.sma dodaj:
public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent)
{
static owner
owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX);

static weaponid
weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)

if(!is_user_alive(owner)){
return HAM_IGNORED;
}

static menu,newmenu,menupage
player_menu_info(owner,menu,newmenu,menupage);
if((pMenuExplode[owner] && newmenu == pMenuExplode[owner]) || (gMenuDzialko[owner] && newmenu == gMenuDzialko[owner])){
show_menu(owner,0,"^n");
pMenuExplode[owner] = 0;
gMenuDzialko[owner] = 0;
}

#if defined NEW_MODELS
if( pev_valid( owner ) && ( iWeapBits & ( 1 << weaponid ) ) ){
set_pev(owner , pev_viewmodel2 , CUSTOM_MODELS[weaponid ] );
}
#endif

if(weaponid == CSW_KNIFE && klasa_gracza[owner] == inzynier){
entity_set_string(owner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_tfc_spanner.mdl")
menu_staw(owner);
}

if(weaponid == CSW_M249 && klasa_gracza[owner] == zmechanizowany){
set_animation(owner,1)
}


if(gEntBaz[owner] == weapon_ent){
entity_set_string(owner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rpg.mdl")
entity_set_string(owner, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_rpg.mdl")
set_animation(owner,5)
}

if(gEntExplode[owner] == weapon_ent){
entity_set_string(owner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_satchel_radio.mdl")
entity_set_string(owner, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_satchel_radio.mdl")
set_animation(owner,2)
menu_explode(owner);
}
return HAM_IGNORED;
}


public menu_staw(id){
new menu,newmenu,menupage
player_menu_info(id,menu,newmenu,menupage);
if(menu > 0 || newmenu != -1 || klasa_gracza[id] != inzynier){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
gMenuDzialko[id] = menu_create("Dzialo","dzialoMenu_Handle")
menu_additem(gMenuDzialko[id],"Postaw dzialo");
menu_additem(gMenuDzialko[id],"Zniszcz dzialo");

menu_setprop(gMenuDzialko[id],MPROP_NUMBER_COLOR,"\r")
menu_display(id,gMenuDzialko[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public dzialoMenu_Handle(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id) || klasa_gracza[id] != inzynier){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item){
case 0:
{
if(bInzynier[id]){
new Float:Origin[3]
pev(id, pev_origin, Origin)
new Float:vNewOrigin[3]
new Float:vTraceDirection[3]
new Float:vTraceEnd[3]
new Float:vTraceResult[3]
velocity_by_aim(id, 64, vTraceDirection) // get a velocity in the directino player is aiming,

with a multiplier of 64...
vTraceEnd[0] = vTraceDirection[0] + Origin[0]
vTraceEnd[1] = vTraceDirection[1] + Origin[1]
vTraceEnd[2] = vTraceDirection[2] + Origin[2]
fm_trace_line(id, Origin, vTraceEnd, vTraceResult)
vNewOrigin[0] = vTraceResult[0]
vNewOrigin[1] = vTraceResult[1]
vNewOrigin[2] = Origin[2]
if(!(StawDzialo(vNewOrigin,id))){
client_print(id, print_center, "Nie mozesz tu postawic dziala")
}
else
{
bInzynier[id] = false;
}
}
}
case 1:
{
new iEnt = -1;
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"sentry_shot")) != 0){
if(pev_valid(iEnt) && pev(iEnt,pev_iuser1) == id){
FX_Demolish(iEnt)
remove_entity(iEnt);
}
}
iEnt = -1;
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"sentry_base")) != 0){
if(pev_valid(iEnt) && pev(iEnt,pev_iuser1) == id){
FX_Demolish(iEnt)
remove_entity(iEnt);
}
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nie sprawdzałem, ale powinno działać.

Użytkownik Na5tyk edytował ten post 16.08.2011 19:49

  • +
  • -
  • 0

#6 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.08.2011 20:03

Skoro nie testowałeś to i nie działą ;)
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

s.sma(175) : error 017: undefined symbol "MAX"
s.sma(175) : error 009: invalid array size (negative or zero)
s.sma(176) : error 017: undefined symbol "MAX"
s.sma(176) : error 009: invalid array size (negative or zero)
s.sma(267) : warning 217: loose indentation
s.sma(267) : error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols
s.sma(269) : error 017: undefined symbol "g_szWpnEntNames"
s.sma(269) : warning 215: expression has no effect
s.sma(269) : error 001: expected token: ";", but found "]"
s.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
s.sma(269) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
9 Errors.
Done.

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#7 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 17.08.2011 10:11

A może dodać to ? :confused:
#define MAX 32

Gdzies tak pod autorem

I to :

static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

Tak mnije więcej między plugin_init , a pod opisem klas

Użytkownik SAS edytował ten post 17.08.2011 10:13

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.08.2011 15:15

A zapomniałem :)
  • +
  • -
  • 0

#9 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 18.08.2011 07:37

Jeszcze to :

new pMenuExplode[MAX+1];

i to :

#define OFFSET_WPN_WIN 	  41

Jeszcze jest od groma error'ów - ale już prawie prawie :D


Edit : Które linijki odpowiadają za uruchomienie monatżu działka ?

Użytkownik SAS edytował ten post 18.08.2011 15:00

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych