GameBanana: Wolverine Claws (Skins > Counter-Strike: 1.6 > Knife > Wolverine Claws) to jest link do nozy..
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl"); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0); }
za pomoc leca ++