Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa premium z X rakietami i x2 skok.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 11.08.2011 17:46

Witam, przedstawiam najczęściej grywalną na moim serwerze klasę premium z x rakietami i podwójnym skokiem.
W innym poradniku napiszę jak dodać do klasy rakiety, miny czy podwójny skok.

Nie jest to jakaś super, hiper, mega, max zbajerowana kalsa ale się dobrze gra.

UWAGA:
w linijce
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))

ustalamy flagę która odpowiada za dostęp do klasy w tym przypadku jest to flaga p

Aby ustalic liczbe rakiet wyszukaj w 2 miejscach :
pamiętaj musisz to zmienić 2 miejscach żeby poprawnie działało

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

i zmień na
ilosc_rakiet_gracza[id] = x;

w miejsce x wstaw ilość rakiet.


SMA:



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Roach (premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Kamil");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new button = get_user_button(id);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	static poprzednia_rakieta_gracza[33];
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	
public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}

Użytkownik Kamil0 edytował ten post 12.08.2011 06:33

  • +
  • -
  • 1

#2 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 11.08.2011 18:07

Nic nadzwyczajnego ale fajny poradnik początkowym się przyda łap +

#3 Kamil0

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 11.08.2011 18:22

tak jak napisałem nic nadzwyczajnego, ale komuś się może przydać
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2011 21:06

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

Na:
ilosc_rakiet_gracza[id] = ILOSC_RAKIET_GRACZA;

(dwa razy)
i na początku:
#define ILOSC_RAKIET_GRACZA X // za X wstaw ilość rakiet gracza :]

Nie lepiej tak robić klasy z minami/rakietami/apteczkami?
Wystarczy wtedy zmiana jednej cyferki :] A nie dwóch, o których często zapominają mało doświadczeni użytkownicy :]
  • +
  • -
  • 0

#5 Kamil0

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 12.08.2011 06:32

Można też tak, ważne że działa.

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + CZAS_MIEDZY_RAKIETAMI > get_gametime())

#define CZAS_MIEDZY_RAKIETAMI X // za x wstaw co ile można strzelać rakieta
albo też tak

Użytkownik Kamil0 edytował ten post 12.08.2011 06:32

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych