/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Elitar"; new const opis[] = "Klasa Ultra Premium - 170hp bazowe,155% biegu,ma 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z AK"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 70; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl by Blady ;*", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium by Blady ;*", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Bl4dy04 edytował ten post 11.08.2011 01:03