Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Round Start Restart


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 09.01.2009 16:18

Plugin się 'wiesza'.
Nextmap muzyka nie gra ( choć z serwera ją pobrałem ) kolory się zmieniają, lecz nic się nie dzieje. W logach nic nie mam.
Dołączona grafika
Tak jak na screen'ie tylko ciągle jest 4sek .

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 

new czas = 40 
new resety=1 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { "CS-Ziomki.PL" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D 
    
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
    new players[32], num, num2 
    get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
    get_players(players,num2,"e","CT") 
    if(num2<1 || num<1) return 0 
    return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
    set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") 
} 

public restart_odlicz(){ 
        
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
        noze=1 
        bylo_juz=1 
        czas=60 
        resety=3 
        pause("ac","Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
        pause("ac","imessage.amxx") 
        pause("ac","scrollmsg.amxx") 
        set_task(3.0,"muza_on", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
    } 
} 

public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/play_ejo.wav") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n CS-Ziomki.PL *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* Good Luck & Have Fun *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    unpause("ac","Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188) 
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0){ 
        noze=0 
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    } 
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_sound("misc/play_ejo.wav") 
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2]) 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}
A niby wszystko jest takie proste ;>
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.01.2009 16:20

Masz taki sam, stabilny plugin: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2204

#3 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 09.01.2009 16:23

Muza w .*wav ?
czy w .*mp3 ?

#4 zer0.

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 09.01.2009 16:34

play_ejo.wav
one.wav
two.wav
three.wav

[ Dodano: 09-01-2009, 16:49 ]

Masz taki sam, stabilny plugin: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2204

Ten śmiga :)

[ Dodano: 09-01-2009, 16:49 ]
~CLOSE
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych