Za naprawienie klasy dam+
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new bool:klasa_uzyty[33]; new const nazwa[] = "regenerator"; new const opis[] = "mozesz sie uleczyc raz na runde"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; klasa_uzyty[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_perk_used(id) { if(klasa_uzyty[id]) { client_print(id, print_center, "Mocy uleczenia mozna uzyc raz na runde"); return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id); if(get_user_health(id) == max_health) return PLUGIN_CONTINUE; set_pev(id, pev_health, max_health); klasa_uzyty[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) klasa_uzyty[id] = false;