Otwierasz plik check.inl (folder
bf2).
Przechodzisz do funkcji
checkbadges.
Tam (przykładowo) dodajesz po:
case LEVEL_EXPERT:
{
if ((weaponkillsround>3) && (weaponhsround>1) && (kills>399))
{
g_PlayerBadges[id][BADGE_PISTOL]=LEVEL_PROFESIONAL; //Profesjonalista Pistol Badge
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#else
client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#endif
badgegained=true;
}
}
To:
case LEVEL_PROFESIONAL:
{
if ((weaponkillsround>5) && (weaponhsround>2) && (kills>500))
{
g_PlayerBadges[id][BADGE_PISTOL]=LEVEL_AGENT;
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#else
client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#endif
badgegained=true;
}
}
I aby zyskać odznakę profesjonalisty w pistolecie, potrzebujesz 5 zabić w ciągu rundy i 2 hs wraz z 500 zabić ogólnie z danej broni.
Następnie otwierasz plik const.inl i sprawdzasz czy masz tam 2 definicje, mianowicie:
#define LEVEL_PROFESIONAL 5
#define LEVEL_AGENT 6
Jeżeli nie - dodajesz je tam.
W tym samym pliku edytujesz:
new const gBadgeName[MAX_BADGES][X][] =
X - ilość napisów.
Po dodaniu rangi dodajesz w
ODPOWIEDNIEJ linijce opis
Przykładowo:
{ "","Poczatkujacy w walce Pistoletem","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"
,"HARDCOROWY KOKSU w walce z Pistoletem"}