new const zadania[][] = { {1,"Brak",0,0,0,0}, {1,"Zabij 5 osób w 1 rundzie",300,5,ZABIJ+PRZEZ_RUNDE+ZAPISZ,5}, //1 {1,"Zabij 3 osoby Hs w 1 rundzie",330,4,ZABIJ+PRZEZ_RUNDE+ZAPISZ,3},//2 {1,"Podłuż 5 Bomb w ciągu mapy",400,10,PODLOZ+PRZEZ_MAPE+ZAPISZ,5}, //3 {1,"Uratuj 3 razy hosty w ciągu mapy",350,8,URATUJ+PRZEZ_MAPE+ZAPISZ,3}, //4 {1,"Zabij 20 Snajperów Hs",250,7,ZABIJ+ZAPISZ,20}, //5 {1,"Przeżyj 1 runde bez zgona",500,11,NIE_MOZE_ZGINAC+ZAPISZ,1}, //6 {1,"Zabij 100 osób Hs",1500,30,ZABIJ+ZAPISZ,100}, //7 {1,"Rozbrój 20 Bomb",600,14,ROZBROJ+ZAPISZ,20}, //8 {1,"Zabij 15 Vipów",420,12,ZABIJ+ZAPISZ,15}, //9 {1,"Zabij 2 Premium w ciągu rundy",200,6,ZABIJ+PRZEZ_RUNDE+ZAPISZ,2}, //10 {1,"Zabij 50 osób",600,23,ZABIJ+ZAPISZ,50}, //11 {1,"Zabij 20 osób z AK47 lub M4A1 (Broń można kupić w sklepie)",300,14,ZABIJ+ZAPISZ,20}, //12 {1,"Zabij 2 Osoby Hs z Kosy",150,5,ZABIJ+ZAPISZ,2}, //13 {1,"Zabij 2 razy osobę rozbrajającą pakę",340,8,ZABIJ+ZAPISZ,2}, //14 {1,"Zabij 3 razy osobę niosącą pakę",350,9,ZABIJ+ZAPISZ,3} //15 }; a tu wyświetlanie format(menuitem, 159, "\w%s \r[\yNagroda: %i XP i %i Monet\r] [\yPostep: %i/%i\r]", zadania[i][1], zadania[i][2], zadania[i][3], postep[id][i], zadania[i][5]);
I opis się wyświetla lecz nie wyświeltlają się nagrody, postęp co jest źle ? Oraz możecie mi powiedzieć jak zrobić żeby zadania[i][0] przydzielało do poszczególnych menu tzn chcę zrobić jak w tych questach od darkgl od poziomów oczywiście mam tablicę z przedziałem
zresztą tu macie całe menu
public PokazZadania(id) { new menu = menu_create("Zadania:", "Zadanie_Handle"); new cb = menu_makecallback("Zadanie_CallBack"); new menuitem[160] for(new i=1; i < sizeof zadania; i++) { format(menuitem, 159, "\w%s \r[\yNagroda: %i XP i %i Monet\r] [\yPostep: %i/%i\r]", zadania[i][1], zadania[i][2], zadania[i][3], postep[id][i], zadania[i][5]); menu_additem(menu, menuitem, _, _, cb); } menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 5); menu_display(id, menu); } public Zadanie_Handle(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } zadanie_gracza[id] = item; } public Zadanie_CallBack(id, menu, item) { item++; if(postep[id][item] >= zadania[item][5]) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 08.08.2011 22:13