Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perk Płonące Naboje

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.08.2011 09:50

*
Popularny

Witam, przedstawiam wam dziś perk:
Nazwa: Plonace Naboje
Działanie: Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie)

Załączone pliki


Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:42

  • +
  • -
  • 16

#2 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.08.2011 10:20

No proszę :D to ty częściej musisz warny dostawać żeby publikować takie plugi :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.08.2011 10:28

Ja zmieniłem usiebie moda i teraz nie potrzebuje tych pluginów :)
Może nawet opublikuje tuta jak dodać 2 sloty na perk do nowego coda :)
  • +
  • -
  • 0

#4 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.08.2011 10:33

to dodaj :) na pewno komuś się przyda

i w sma jest 1/2-6 szansy :D
  • +
  • -
  • 1

#5 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.08.2011 10:43

pisałem z pamięci :D +

Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:43

  • +
  • -
  • 0

#6 deko

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.08.2011 19:30

Nie działa.

#7 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.08.2011 19:36

Ale co nie działa nie zabiera hp ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 07.08.2011 15:29

dałoby sie to na starego cod'a ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#9 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 07.08.2011 19:11

Gooddd Job :D

#10 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 08.08.2011 20:04

2 slot na perka opublikuj i gitara bedzie co do perku mi działa

#11 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.08.2011 09:01

testowałem wczoraj i działają ...
  • +
  • -
  • 0

#12 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 19:29

Perk ma buga: po spadnięciu z wysokości zadaje nam obrażenia :]
  • +
  • -
  • 0

#13 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.08.2011 22:09

i się zaczyna palić xD ?
  • +
  • -
  • 0

#14 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 22:22

Tak.
I jeszcze jedno: ten perk nie ma żadnego ograniczenia? Myślę, że powinno ubijać maks 50 hp... Bo teraz to chyba zabiera HP do usranej śmierci no nie? ^^

Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 22:23

  • +
  • -
  • 0

#15 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.08.2011 10:19

zabiera 25hp
  • +
  • -
  • 0

#16 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2011 10:59

Dziwne... Jak spadłem z wysokości i mnie podpaliło to zabrało mi z 120 hp do zera :D

Sprawdziłem teraz jeszcze raz: i mi się nie pomyliło :D Po spadnięciu z wysokości zaczynamy się palić i nic nie jest w stanie nas zgasić xD

Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 11:11

  • +
  • -
  • 0

#17 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.08.2011 12:02

Tak się dzieje ponieważ wtedy też jesteśmy ofiarą. A w perku nie ma chyba warunku żeby na nas samych nie działało. Tak jak napisał Cypis zabiera nam 25HP a jeśli chodzi o nas samych to nie wiem. Nigdy mi się to nie zdarzyło.
  • +
  • -
  • 1

#18 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2011 12:33

Też pierdziele i żale się, że nie działa zamiast samemu ruszyć du*sko i naprawić :D

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Wystarczy podmienić i skompilować :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 12:33

  • +
  • -
  • 1

#19 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.08.2011 12:37

Dla niektórych to za trudne.

W załączniku wrzucam poprawioną wersję.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#20 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.02.2014 16:56

Odkopuje, mam parę pytań.

1. Ta linijka odpowiada za to, że gracz palący się straci prędkość ruchu o połowę?

xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)

2. Linijka poniżej odpowiada za to, że maksymalne tyle otrzyma gracz obrażeń od podpalenia?

palenie_gracza[id] = 25;

3. Która linijka odpowiada za długość palenia gracza (wogóle jest taka)?

Myślę, że ta, ale nie do końca ma przeczucie.

if(task_exists(id+2936))
            remove_task(id+2936);

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych