Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Admiral jako zwykła klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 xx69xx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdzies
Offline

Napisano 05.08.2011 09:29

Witam.. nie wiem czy dobry dział ale nie wiem czemu Admiral nie chce dzialac mi jako zwykła klasa..

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        
        ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
        if(!ma_klase[id])
                return FMRES_IGNORED;
        
        new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
        new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
        new flags = pev(id, pev_flags);
        if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
        {
                moze_skoczyc[id] = false;
                new Float:velocity[3];
                pev(id, pev_velocity, velocity);
                velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
                set_pev(id, pev_velocity, velocity);
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)    
                moze_skoczyc[id] = true;
                
        return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
        new killer = read_data(1);
        new victim = read_data(2);
        
        if(!is_user_connected(killer))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
                cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
        
        if(ma_klase[killer])
        {
                new cur_health = pev(killer, pev_health);
                new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
                new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
                set_pev(killer, pev_health, new_health);
                
                new weapon = get_user_weapon(killer);
                if(maxClip[weapon] != -1)
                        set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
        }
        
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
        new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
        get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
        while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
                if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
                set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
                return weaponid;
        }
        return 0;
}

  • +
  • -
  • 1

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 05.08.2011 09:43

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy

  • +
  • -
  • 1

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 09:47

Ja tutaj nie widzę że jest ona jako premium może nie dopisałeś go do cod_plugins.ini czy jakoś tak ;]
A tak to powinna działać bez problemu
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#4 daw-k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2011 10:06

<ciach>

Załączone pliki


Użytkownik hiroshima edytował ten post 05.08.2011 10:13





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych