Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Runda rozgrzewkowa na noże i 5 sec na danie info


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lopez.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2011 09:57

Szukam :
-runda rozgrzewkowa na noże ( firendly fire OFF )
-plugin DarkGl'a był na amxx.pl ale nie mogę znaleźć ( 5 sec na danie info po śmierci przez micro lub czat)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2011 09:58

Info po smierci - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 04.08.2011 10:28

A simple warm-up - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#4 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2011 10:31

Dark dzięki.
Co do rundy to bedzie ff off ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 04.08.2011 10:35

Dark dzięki.
Co do rundy to bedzie ff off ?



sprawdz w .sma pluginu czy jest tam takie cos jak mp_friendlyfire i zmien na 0 jesli to znajdziesz, potem przekompiluj plugin i tyle.
  • +
  • -
  • 0

#6 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2011 10:39

Wyświetl postUżytkownik Lopez. dnia 04 sierpień 2011 - 10:31 napisał
Dark dzięki.
Co do rundy to bedzie ff off ?



sprawdz w .sma pluginu czy jest tam takie cos jak mp_friendlyfire i zmien na 0 jesli to znajdziesz, potem przekompiluj plugin i tyle.

Niestety nie ma nic takowego.
  • +
  • -
  • 0

#7 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 04.08.2011 10:53

skoro nie ma to ustawienie mp_friendlyfire zalezy od tego co masz w server.cfg
  • +
  • -
  • 0

#8 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2011 10:54

Ale ja chcę żeby na rozgrzewce było FF off, a potem już ON.
  • +
  • -
  • 0

#9 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 04.08.2011 10:59

Wersja z mp3 czy bez?
  • +
  • -
  • 0

#10 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2011 10:59

bez
  • +
  • -
  • 0

#11 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 04.08.2011 11:03

Look

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nozowka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","40")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        switchweapon(id)
	
        noze = true
        set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0)
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "Koniec rundy nozowej za: %d", Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1)
		ColorChat(id, RED, "Powodzenia i milej gry!");  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych