Witam, mam takie pytanie, chciałbym zrobić że przy 1000 inteligencji bije się po 350 z rakiety. Umie ktoś takie coś zrobić? Albo chcę jak plugin co ogranicza DMG. Z góry dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DMG z Rakiet - plugin.Blabla.
Temat rozp.
Ciape K
, 31.07.2011 11:07
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.07.2011 11:07
#2
Napisano 13.08.2011 11:27
Dołączam się do prośby.
#3
Napisano 13.08.2011 12:37
ale o jaki mod chodzi ?
#4
Napisano 13.08.2011 12:44
cod mod.
Pewnie masz *0.7 ustawione zmien to na mniejsza liczbe i bedzie mniej bilo
Pewnie masz *0.7 ustawione zmien to na mniejsza liczbe i bedzie mniej bilo
#5
Napisano 13.08.2011 13:40
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Szukam pluginu
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Szukam pluginu
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
#7
Napisano 14.08.2011 19:17
Więc tak:
--> CoD nowy
--> Chciałbym by rakiety wspra zadawały max 300 DMG.
--> CoD nowy
--> Chciałbym by rakiety wspra zadawały max 300 DMG.
#8
Napisano 15.08.2011 13:09
pokaż kod rakiet
#9
Napisano 15.08.2011 13:39
dodaj ograniczenie do inty .
0.7 * x = 300 czy jakoś tak nie wiem ile masz ustawione pod punkt
0.7 * x = 300 czy jakoś tak nie wiem ile masz ustawione pod punkt
#10
Napisano 15.08.2011 14:54
Zwykłe wsparcie ogniowe, by z rakiety waliło max 250-300.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe"; new const opis[] = "Posiada dwie rakiety"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
#11
Napisano 15.08.2011 15:51
W tej linii:
0.9 zamieniasz na mniejszą liczbę jaką Ci odpowiada i tyle.
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
0.9 zamieniasz na mniejszą liczbę jaką Ci odpowiada i tyle.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych