Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 30.07.2011 17:59
Plugin miałby polegać na czymś podobnym jak tajemnica generała na cod.
#2
Napisano 30.07.2011 18:08
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new gMaxClients;
#define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= gMaxClients )
#define HasKnife(%1) ( IsPlayer( %1 ) && get_user_weapon( %1 ) == CSW_HEGRENADE )
#define DMG_HEGREN ( DMG_NEVERGIB | DMG_BULLET )
public plugin_init()
{
register_plugin( "Knife Damage", "1.0.0", "DarkGL" );
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Event_PlayerTakeDamage" );
gMaxClients = get_maxplayers();
}
public Event_PlayerTakeDamage ( Victim, Inflictor, Attacker, Float:Damage, Damagebits )
{
if(HasKnife( Attacker ) && ( Damagebits & DMG_HEGREN ) && Damage > 10.0 && IsPlayer(Victim)){
SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(Victim)+1))
}
}
Użytkownik hiroshima edytował ten post 30.07.2011 18:13
#3
Napisano 30.07.2011 18:27
#4
Napisano 30.07.2011 19:28
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik Artos0131 edytował ten post 30.07.2011 19:29
#5
Napisano 30.07.2011 19:50
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("as", "1.0", "byCZEK amxx-dev.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & (1<<24) && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))
return HAM_IGNORED;
}
Dziękuje, dobranoc.
#6
Napisano 30.07.2011 20:23
meta plugins
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so ;linux addons/EntMod/dlls/EntMod_i386.so ;linux addons/dproto/dproto_i386.so
plugins
// AMX Mod X plugins // Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) // Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands ;adminhelp.amxx ; help command for admin console commands ;adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management // Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) // Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server ;scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message ;imessage.amxx ; displays information messages ;adminvote.amxx ; vote commands // Map related ;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map ;timeleft.amxx ; displays time left on map // Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins ;statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands // Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu ;statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) // Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer // Custom - Add 3rd party plugins here // Po wpisaniu /admin wyswietla liste adminow przebywajacych na serwerze. ;admin_check_pl.amxx // ESP, ktore admin moze wlaczyc po smierci. Menu wlacza sie wpisujac /esp_menu na say'u. ;admin_spec_esp.amxx // Przenoszenie nie grajacych na spectatora (z wyrzucaniem bomby). Komendy pluginu znajduja sie w pliku /cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg ;afkkisss.amxx // Dzwieki na koniec rundy. Trzeba wgrac je do /cstrike/sound/misc/ i dopisac do pliku /cstrike/addons/amxmodx/configs/roundsound.ini ;alt_end_round_sounds.amxx // Specjalne modele dla admina. ;amx_adminmodel.amxx // Zamienianie graczy w kurczaki. Plik konfiguracyjny: /cstrike/addons/amxmodx/configs/chicken.cfg ;amx_chicken.amxx // Specjalne efekty (wiecej krwi itp.). ;amx_gore_ultimate.amxx // Zbior wielu pluginów. Plik konfiguracyjny: /cstrike/addons/amxmodx/configs/amx_super.cfg ;amx_super.amxx // Menu dla pluginu amx_super.amxx ;amx_super_menu.amxx // Runda nozowa na poczatku mapy i potem restart. Komendy pluginu znajduja sie w pliku /cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg ;auto_restart_knives.amxx // Gdy zostanie 1 na 1 mozna wyzwac przeciwnika na pojedynek nozowy przez szybkie uderzanie nozem w sciane. ;automatic_knife_duel_pl.amxx // Karanie graczy kampiacych w jednym miejscu. ;bad_camper.amxx // Odliczanie do wybuchu bomby. ;c4timer.amxx // Rozbudowany wybor nastepnej mapy. ;deagsmapmanager.amxx // Obok napisu Fire in the hole! pojawia sie informacja jaki granat zostal rzucony. ;descriptive_fire_in_the_hole.amxx // Dzwieki z Quake'a wypowiadane kobiecym glosem (nie moze byc wlaczony naraz z ultimate_sounds.amxx). ;f_ultimate_sounds.amxx // GunGame. Plik konfiguracyjny to /addons/amxmodx/configs/gungame.cfg ;gungame.amxx // Headshot only. Tylko trafienia w glowe zadaja obrazenia. ;hitbox.amxx // Wyrzuca graczy ze zbyt duzym pingiem lub zbyt niskimi ustawieniami rate. Komendy pluginu znajduja sie w pliku /cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg ;hpk.amxx // Zaklady na graczy, gdy zostanie 1 na 1. ;lastmanbets.amxx // Muzyka, ktora leci przy wchodzeniu na serwer. Trzeba wgrac plik mp3 lub wav do katalogu /cstrike/sound/misc/loading/ Jesli plikow jest wiecej, to wybiera losowo. ;loadingsounddir.amxx // Antyraszer. Menu wlacza sie wpisujac /antirusher_menu na say'u. ;M_Antirusher_2.5.amxx // Przepisuje mapy z /cstrike/maps/ do AMXX. dzięki temu sa widoczne w menu admina AMXX. ;maphandler06.amxx // Automatyczne wyrownywanie druzyn. Plik konfiguracyjny: /cstrike/addons/amxmodx/configs/ptb.cfg ;ptb.amxx // Zasady serwera pokazujace sie po wejsciu gracza na serwer. Wpisuje się je w pliku /cstrike/rules.txt ;public_rules.amxx // Rezerwacja slotow. Zabiera 1 slot, ale admin moze zawsze wejsc na serwer. Aby zadzialalo trzeba wlaczyc amx_hideslots 1 oraz amx_reservation 1 w pliku /cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg ;slots_reservation.amxx // Dzwieki z Quake'a (nie moze byc wlaczony naraz z f_ultimate_sounds.amxx) ;ultimate_sounds.amxx // Aby wlaczyc plugin ATAC (karanie graczy za zabijanie swoich) nalezy zmienic nazwe pliku // /cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins-atac.int na plugins-atac.ini // Plik konfiguracyjny: /cstrike/addons/amxmodx/configs/atac/atac.cfg // Aby wlaczyc plugin Deathmatch nalezy zmienic nazwe pliku // /cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins-csdm.int na plugins-csdm.ini // Plik konfiguracyjny: /cstrike/addons/amxmodx/configs/csdm.cfg //noclip GHW_Toggleable_Noclip.amxx //interp interp.amxx //niewidzialnosc ninja.amxx //hedmg hedmg.amxx
oraz skompilowany za pomocą kompilatora na amxx plugin. co nie działa?
hedmg amxx
#7
Napisano 30.07.2011 20:44
Proszę poprawione.
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik Artos0131 edytował ten post 30.07.2011 20:45
#8
Napisano 30.07.2011 20:55
#9
Napisano 30.07.2011 21:16
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
const DMG_HEGRENADE = (1<<24)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim)
if (damagebits & DMG_HEGRENADE)
SetHamParamFloat(4, float(health))
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik Artos0131 edytował ten post 30.07.2011 21:46
#10
Napisano 30.07.2011 21:42
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "He Instant Kill"
#define AUTHOR "Dawedov"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "fw_HamTakeDamage" );
}
public fw_HamTakeDamage( victim, ent, attacker, Float:damage, damagebits )
{
if( ent != attacker
|| ( damagebits & DMG_BULLET ) )
return HAM_IGNORED;
new entclass[32];
pev( ent, pev_classname, entclass, 31 );
if( equali( entclass, "grenade" ) )
damage = float( pev( victim, pev_health ) );
SetHamParamFloat( 4, damage )
return HAM_IGNORED;
}
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#12
Napisano 30.07.2011 22:05
Użytkownik Dawedov edytował ten post 30.07.2011 22:05
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#13
Napisano 30.07.2011 22:14
Co za różnica jak wszystkie moduły i tak są włączone na serwerze lol... Może przed AMXX 1.8 miało to znaczenie jakieś. Wtedy trzeba było odblokowywać moduły z tego co pamiętam - teraz wszystkie są włączone od początku oprócz tam socketów i sqlx chyba...
Tylko, że plugin wywołuje zbędne zapytania, które można zrobić jednym ifem.
#14
Napisano 30.07.2011 22:27
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#15
Napisano 30.07.2011 22:31
Idź swoje racje wciskać komu innemu, ja pierdziele bo to ma znaczenie przy pluginie na kilka linijek... samo #include nic nie daje bo tylko informuje kompilator o natywach, a stocki kiedy nie są używane nie są kompilowane. Naprawdę ogromną różnice powoduje to jedno zapytanie o klasę bytu... Użyłem fm bo nie chciało mi się szukać za bitami dmg od HE, w hlsdk_const nie ma. Nie neguje tego że każde zapytanie czegoś tam wymaga od serwera, no ale litości co ile jest wywoływane te zapytanie, lepiej idź pouczać ludzi pakujących 500 linijek kodu do thinka czy addtofullpack ( i tym podobnych eventów ) ;x
Nie denerwuj się. Ja tylko mówię o teorii, bo masz rację, w tym pluginie, te parę linijek znaczenia nie ma. Wymieniając się poglądami człowiek się uczy. Dobrze już nie offtopuje.
Użytkownik Artos0131 edytował ten post 30.07.2011 22:32
#16
Napisano 31.07.2011 11:09
Może z tym wrzuconych plików coś wywnioskujecie? moduły odblokowałem.
#17
Napisano 31.07.2011 11:13
hegrenkill.amxx 2,4 KB 3 Ilość pobrań
#18
Napisano 31.07.2011 11:54
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981 , 25.02.2024 nowy plugin |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT , 04.02.2024 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 22.09.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 15.08.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123 , 25.06.2021 nowy plugin |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych