Mam jedno krótkie pytanie: za co odpowiada event Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ScreenFade - czyli co?
Temat rozp.
A może sma?
, 29.07.2011 23:59
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.07.2011 23:59
#2
Napisano 30.07.2011 01:56
Po użyciu można "zaćmić" ekran gracza tak jak po fleshu.
stock wyciągnięty z diablo może się przydać
przykładowe użycie:
stock wyciągnięty z diablo może się przydać
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ) write_short( duration ) // Duration of fadeout write_short( holdtime ) // Hold time of color write_short( fadetype ) // Fade type write_byte ( red ) // Red write_byte ( green ) // Green write_byte ( blue ) // Blue write_byte ( alpha ) // Alpha message_end() }
przykładowe użycie:
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255),230)
#3
Napisano 30.07.2011 07:30
Co znaczy to 1<<14, przesunięcie bitowe ?
#4
Napisano 30.07.2011 07:35
Tak. To jest: 1*(2^14)=16384
W sumie to dlaczego stosuję się taki zapis: 2^14 skoro wpisanie normalnie liczby (16384) też działa?
W sumie to dlaczego stosuję się taki zapis: 2^14 skoro wpisanie normalnie liczby (16384) też działa?
#5
Napisano 30.07.2011 08:14
kisiel, bo tak jest fajniej to zależy jak kto woli
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych