Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dobrze zrobiłem plugin ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slumilioner

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Glwice
Offline

Napisano 29.07.2011 14:08

Witam, przed chwilą zrobiłem jeden plugin i się chcę was spytać czy jest on dobrze zrobiony, kompilatorem dobrze mi go skompilowało ale że serwer ma dużo graczy to wolę się spytać czy go wgrać na serwer czy nie będzie żadnego crasha:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Model klawisza"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "iplaycs"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);        
}
public runda(id){
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {            
    if(is_user_connected(id))                
    cs_set_user_model(id, "klawisz")
}
}
public plugin_precache(){    
    precache_model("models/player/klawiszfpg/klawisz.mdl")    
}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 29.07.2011 14:51

Dobrze jest!

#3 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2011 16:21

raczej błędu nie widzę.
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#4 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2011 17:59

Oj panowie !

precache_model("models/player/klawiszfpg/klawisz.mdl")

na
precache_model("models/player/klawisz/klawisz.mdl")

ewentualnie na
precache_model("models/player/klawiszfpg/klawiszfpg.mdl")      

Crash będzie jak tego nie zrobisz.

Użytkownik kapi10072 edytował ten post 29.07.2011 18:01

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#5 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 29.07.2011 18:21

a ta funkcja, żeby działała powinna wyglądać raczej tak
public runda(id){
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && is_user_connected(id)) {
cs_set_user_model(id, "klawisz")
}
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2011 18:22

Ciekawe...
Jeżeli chodzi o sam crash:
[ 39] Model klawisza 1.2 iplaycs test.amxx running
Wrzuciłem plugin i jakoś działa. Magia.

Wbijam na serwer i nie ma crasha :(

Jednak nazywanie tak samo katalogu i pliku oczywiście jest zalecane
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#7 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2011 18:33

Jest zalecane, musi być takie samo.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 29.07.2011 21:16

dodatkowo przed użyciem
cs_get_user_team


najlepiej sprawdź czy gracz żyje bo może walić error logami :P

czyli tak

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Model klawisza"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "iplaycs"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
if(is_user_connected(id))
cs_set_user_model(id, "klawiszfpg")
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/klawiszfpg/klawiszfpg.mdl")
}

  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2011 21:41

Yyy a nie powinno być if(cs_get_user_team(id) == 2)? :>
  • +
  • -
  • 0

#10 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2011 21:50

kisiel96, przeczytaj to: Troche o enum

A czy funkcja runda nie powinna coś zwracać? Dodaj na sam jej koniec:
return HAM_SUPERCEDE;

  • +
  • -
  • 0

#11 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 30.07.2011 08:19

Nomaf, niekoniecznie, po prostu będzie warning bez tego :]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych