Dzięki
Nakierowałeś mnie na dobrą drogę
Znaczy musiałem to jeszcze ciut poprawić
Teraz wygląda to tak:
new newtime[9];
new usertime[32][9];
format_time(newtime,8,"%H:%M", get_systime())
format_time(usertime[id],8,"%H:%M:%S", get_user_time(id))
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]^n^n[Zdrowie: %i]^n[Godzina: %s]^n[Grasz juz: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), newtime, usertime[id]);
No i godzina wyświetla się prawidłowo (musiałem usunąć tylko sekundy, bo "skakały" co 2, 3
)
Czas grania też się wyświetla, ale... Jak wejdę na serwer pokazuje mi, że gram np. 01:00:50 - o jedną godzinkę więcej Jak ją "odjąć"?Edit: W sumie to już nie ważne, bo zapomniałem o jednym: czas się resetuje przy zmianie mapy
A w nwaluty i majskuele bawić się nie będę
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 29.07.2011 12:54