Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/LW na natychmiastowe zabicie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 26.07.2011 10:47

Witam , akurat przeszperałem dział Cod Mod , i nie mogłem znaleźć . Chodzi mi o to , jak zrobić klasie 1/1 z danej broni , bo z tego co pamiętam ,

if(weapon == CSW_BRON)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == KLASA && random(1) == 1))
damage = float(health);
}


Nie działa w tym wypadku . Prosiłbym o szybką odpowiedź
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 10:49


if(weapon == CSW_BRON)

{

                if((klasa_gracza[idattacker] == KLASA)

                        damage = float(health)+1.0;

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 26.07.2011 10:53

na pewno dobry kod?
QTM_CodMod.sma(2153) : error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"

2153:
damage = float(health)+1.0;



@edit
Usunąłem 1 nawias (bo raczej było ich za dużo , albo zapomniałeś gdzieś go dodać na końcu) , mam nadzieję że będzie działać

Użytkownik Chmielik edytował ten post 26.07.2011 11:01

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 11:00


if(weapon == CSW_BRON)

{

                if(klasa_gracza[idattacker] == KLASA)

                        damage = float(health)+1.0;

}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych