znak równości versus dwa znaki równości
A może sma?
25.07.2011
Siema
Krótka piłka: dlaczego przy kompilacji tego:
wywala error: Warning: Tag mismatch on line 21
ale przy kompilacji tego:
już nie?
Jaka jest różnica między = a ==?
Krótka piłka: dlaczego przy kompilacji tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define PLUGIN "test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kisiel96"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public blablabla(id)
{
new aktualna_grawitacja_gracza[33];
aktualna_grawitacja_gracza[id] = (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)
}
wywala error: Warning: Tag mismatch on line 21
ale przy kompilacji tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define PLUGIN "test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kisiel96"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public blablabla(id)
{
new aktualna_grawitacja_gracza[33];
aktualna_grawitacja_gracza[id] == (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)
}
już nie?
Jaka jest różnica między = a ==?
DarkGL
25.07.2011
= - przypisanie wartosci
czyli np
a
== - porowanie czyli
taki kod
wywala ci Tag mismatch on line 21 bo pewnie cod_get_user_gravity zwraca float
czyli np
new zmienna = 2;zmienna o nazwie zmienna ma wartość 2
a
== - porowanie czyli
if(zmienna == 2){ //zmienna ma wartosc 2 } else { //ma jakąs inna wartość }
taki kod
aktualna_grawitacja_gracza[id] == (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)porownuje czy aktualna_grawitacja_gracza[id] ma wartosc taka samo jak wyrazenie (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)
wywala ci Tag mismatch on line 21 bo pewnie cod_get_user_gravity zwraca float
A może sma?
25.07.2011
A te dwa errory mogą wpłynąć w takim razie na działanie pluginu? Ewentualnie jak je rozwiązać?
A może sma?
25.07.2011
Okej, okej zadzwonimy do Pana
Zmieniłem trochę kod i funkcja ZastosujAtrybuty wygląda tak:
przy komplilacji jest error następujący Warning: Tag mismatch on line 363
Zmienna wartość_grawitacji_gracza[id] jest w następujący sposób zadeklarowana: new Float:wartosc_grawitacji_gracza[id];
Jednak jak dla testu wpisałem coś takiego: wartosc_grawitacji_gracza[id] = 2 również występował ten sam error, jednak jak wpisałem 2.0 juz erroru nie było Więc jak teraz wyeliminować to w tym kodzie?
Edit: Doszedłem do tego już sam Wystarczyło zastosować "float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 20:56
Zmieniłem trochę kod i funkcja ZastosujAtrybuty wygląda tak:
public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
wartosc_grawitacji_gracza[id] = ((800-PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800) // linia 363
if(wartosc_grawitacji_gracza[id] <= 0.25)
{
wartosc_grawitacji_gracza[id] = 0.25;
}
set_user_gravity(id, wartosc_grawitacji_gracza[id]);
}
przy komplilacji jest error następujący Warning: Tag mismatch on line 363
Zmienna wartość_grawitacji_gracza[id] jest w następujący sposób zadeklarowana: new Float:wartosc_grawitacji_gracza[id];
Jednak jak dla testu wpisałem coś takiego: wartosc_grawitacji_gracza[id] = 2 również występował ten sam error, jednak jak wpisałem 2.0 juz erroru nie było Więc jak teraz wyeliminować to w tym kodzie?
Edit: Doszedłem do tego już sam Wystarczyło zastosować "float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 20:56