Spawnowanie gracza
dram
23.07.2011
Witam. Próbując spawnować gracza mam następujące problemy :
1. Są duchy modeli.
2. Respawnuje kilka razy
3. Respawnując - w zasadzie nie respawnuje pojawia sie duch gracza i "teoretycznie" gracz ten jest żywy a tak nie jest.
Może ktoś rozwiązać mój problem?
1. Są duchy modeli.
2. Respawnuje kilka razy
3. Respawnując - w zasadzie nie respawnuje pojawia sie duch gracza i "teoretycznie" gracz ten jest żywy a tak nie jest.
Może ktoś rozwiązać mój problem?
dram
23.07.2011
public respawn_player(id) { new cel = id - ZADANIE_RESPAWN; if (!is_user_connected(cel) || is_user_alive(cel) || cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(cel, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE); dllfunc(DLLFunc_Think, cel); if (is_user_bot(cel) && pev(cel, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, cel); } }
Edited by dram, 23.07.2011 21:25.
Hiroshima
23.07.2011
w plugin_init():
a potem:
no i na poczatku
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
a potem:
public respawn_player(id) {
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
no i na poczatku
#include <hamsandwich>