Funkcja gdzie zamieszczam respawn:
public Death(id) { new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim || iKiller == 0 || !klasa_gracza[iKiller]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_playersnum() >= 2 && klasa_gracza[iKiller]) { new gNumExp = get_pcvar_num(cKill); if(iLvl[iVictim] > iLvl[iKiller]) gNumExp += iLvl[iVictim] - iLvl[iKiller] iExp[iKiller] += gNumExp; set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(iKiller, SyncHudObj, "+%i", gNumExp); SprawdzPoziom(iKiller); } if(bylo_juz2 == 0){ //To mi set_task(2.0, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); //crashuje } //serwer return PLUGIN_CONTINUE; }
Funkcja wskrześ:
public Wskrzes(id) { id-=ZADANIE_WSKRZES; ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); }
O dziwo gdy gracz wbija na serwer i odpalam mu tego taska to go respi.
Dzięki za pomoc.