1. Był na komendę /zabawa (Ten gracz który to napisze będzie się trząść ekran)
2. Działał przez 3 sekundy (Gdy napiszemy /zabawa to zacznie nam trząść ekranem przez 3 sek i żeby znowu trzęsło trzeba znowu napisać /zabawa)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "ShackeSS_FF"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"
public plugin_init()
{
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" )
return PLUGIN_CONTINUE
}
public FMCmdStart(id, uc_handle, randseed)
{
new Float:fmove, Float:smove
get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove)
get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove )
new Float:maxspeed
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed)
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52)
fmove = floatabs(fmove)
smove = floatabs(smove)
if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
{
if(get_user_button(id) == IN_RUN)
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
if(get_user_button(id) == IN_FORWARD)
{
new gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake")
message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
write_short(255<< 14 )
write_short(10 << 14)
write_short(255<< 14)
message_end()
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}