Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie na komendę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 22.07.2011 19:13

Witam. Dało by się przerobić ten plugin aby:

1. Był na komendę /zabawa (Ten gracz który to napisze będzie się trząść ekran)
2. Działał przez 3 sekundy (Gdy napiszemy /zabawa to zacznie nam trząść ekranem przez 3 sek i żeby znowu trzęsło trzeba znowu napisać /zabawa)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "ShackeSS_FF"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"

public plugin_init()
{
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" )
return PLUGIN_CONTINUE
}
public FMCmdStart(id, uc_handle, randseed)
{
new Float:fmove, Float:smove
get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove)
get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove )

new Float:maxspeed
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed)
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52)
fmove = floatabs(fmove)
smove = floatabs(smove)

if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
{
if(get_user_button(id) == IN_RUN)
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
if(get_user_button(id) == IN_FORWARD)
{
new gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake")

message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
write_short(255<< 14 )
write_short(10 << 14)
write_short(255<< 14)
message_end()
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2011 20:20

sprawdź
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "ShackeSS_FF"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"

new gmsgShake

public plugin_init()
{
	gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake")
	
	register_clcmd("say /zabawa","zabawa")
}

public zabawa( id ){
	if( !is_user_alive(id) ){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
	write_short(255<< 14 )
	write_short( (1<<12) * 3 )
	write_short(255<< 14)
	message_end()
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 manipers

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 22.07.2011 21:22

Działa THX

A dało by się to bardziej podkręcić żeby mocniej trząsało ??
ale tak naprawdę mocno ;)

Użytkownik manipers edytował ten post 22.07.2011 21:24


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2011 21:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "ShackeSS_FF"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"

new gmsgShake

public plugin_init()
{
	gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake")
	
	register_clcmd("say /zabawa","zabawa")
}

public zabawa( id ){
	if( !is_user_alive(id) ){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
	write_short( (1<<12) * 10 )
	write_short( (1<<12) * 3 )
	write_short( (1<<12) * 14)
	message_end()
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
write_short( (1<<12) * 10 ) 
i
write_short( (1<<12) * 14)
im wieksze liczby wstawisz zamiast 10 i 14 tym mocniej bedzie trzeslo
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych