Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa statystyka - Niewidzialność.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 22.07.2011 14:05

Tutek pokazujący jak dodać nową statystykę Niewidzialność do starego CoD Moda. Z góry uprzedzam, że do poprawnego działania zalecany jest reset leveli.


Pod:

new Float:szybkosc_gracza[33];



Dodajemy:


new Invi[33];


W public Odrodzenie (przed return PLUGIN_CONTINUE) dodajemy:

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-Invi[id]);



W public client_connect(id) dodajemy na końcu:

Invi[id] = 0;



W public PrzydzielPunkty dodajemy:

new Invi[60]



a niżej to:


format(Invi, 59, "Niewidzialnosc: \r%i \y(Zmniejsza twoja widocznosc)", Invi[id]);


jeszcze niżej dodajemy to:

menu_additem(menu, Invi);



w public PrzydzielPunkty_Handler dodajemy:


case 4:
{
if(Invi[id]<100){ // jezeli tu damy np. 100pkt, to bedziemy max niewidzialni 100/255
Invi[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
}
}


w public ResetujPunkty dodajemy:

Invi[id] = 0;



public Zapisz i Wczytaj dane podmieniamy na te:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id],Invi[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], invigracza[32]

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31,invigracza,31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
Invi[id] = str_to_num(invigracza)
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-Invi[id];
}




w public UsunPrzedmiot (pod set_user_footsteps) dodajemy:

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255-Invi[id]);

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.07.2011 11:19

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 23.07.2011 11:19

Updejt, thx. Jeszcze jakiś błąd zauważycie to pisać, będą poprawki, kod w 10 min pisałem ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych