Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item - Ktoś podskakuje

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 rio fragusek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.07.2011 16:29

Witam dziś przedstawię wam jak zrobić item dzięki któremu będziemy mogli wyrzucić przeciwnika w powietrze.

W moim przypadku mamy na to 1/5 szanse. Jak chcesz to zmienić to zmień random_num(1,5)

Do: public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits
Dodajemy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Numer Itemu && random_num(1,5) == 1){
      new Float:vel[3];
	pev(this, pev_velocity, vel);
	vel[2] += 300.0;
	set_pev(this, pev_velocity, vel);
}


Użytkownik rio fragusek edytował ten post 30.07.2011 20:49


#2 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 25.07.2011 08:29

Zrobiłem tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 2 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
	{
		new Float:vel[3];
		pev(this, pev_velocity, vel);
		vel[2] += 300.0;
		set_pev(this, pev_velocity, vel);
	}

no i w casie dodany random, ale osoba która otrzymuje dmg nie podskakuje, jesteś pewny że to działa?

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 25.07.2011 08:30

  • +
  • -
  • 0

#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 25.07.2011 09:09

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Numer Itemu && random_num(1,5) == 1){
new Float:vel[3];
pev(this, pev_velocity, vel);
vel[2] += 300.0;
set_pev(this, pev_velocity, vel);

A klamerka zamykająca gdzie? Sama się zrobi :)?
  • +
  • -
  • 0

#4 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 25.07.2011 09:25

z random od.. do.. nie dziala przy uzycia funkcji w case ale moze cos zle dodaje. Ze stałą wartościa śmiga, +.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 27.07.2011 14:42

  • +
  • -
  • 0

#5 Hejaaaaa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Gdzieś
Offline

Napisano 03.09.2011 09:22

A Może zrobi ktoś gotowca?? :guma:
  • +
  • -
  • 0

#6 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 04.09.2011 12:28

zrób ktoś pod nowego coda

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.09.2011 12:36

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: autor banned

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych