Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dobrze zrobiłem tę klasę ??Pytanie

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 applesik

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.07.2011 20:16

Witam wszystkim mam pytanko czy dobrze zrobiłem tę klasę ???







/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Komwboy";
new const opis[] = "Ma Deagle 1/4 i Dual Elites";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_DUAL ELITES;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 20;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 0

#2 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 16.07.2011 20:21

Zle łap dobrą
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komwboy";
new const opis[] = "Ma Deagle 1/4 i Dual Elites";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && !random(7) && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


#3 applesik

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.07.2011 20:30

Wielkie dzięki
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych