Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana poszczególnego modelu dla Teamu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 13.07.2011 09:14

Witam

Chciałbym podmienić modele HAND (dłoni) inne dla T i inne dla CT
i nie mam głowy jakiego pluglinu do tego użyć ?

Tak jak mamy plugin player model to uwzględniam jaki model GRACZA dla danego teamu a tego nie wiem...

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.07.2011 11:08

To powinno zadziałać:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN "Nowe modele rak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_weaponmodel_t.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_t.mdl")
precache_model("models/p_weaponmodel_ct.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_ct.mdl")
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new team = get_user_team(id)
new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
if(weapon == CSW_KNIFE && team == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_t.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_t.mdl")
}
else if(weapon == CSW_KNIFE && team == 2)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_ct.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_ct.mdl")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Ścieżki modeli dla TT:
models/p_weaponmodel_t.mdl
models/v_viewmodel_t.mdl
Ścieżki modeli dla CT:
models/p_weaponmodel_ct.mdl
models/v_viewmodel_ct.mdl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych