Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pare pytan odnosnie Cod Moda :)

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 DanGe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.07.2011 23:25

Witam. Mam pare pytań odnośnie CoDa (MW), tworzenia klas, itd.

Czy mógłby mi ktoś podać kody które dodaje się do plików .sma takie jak Podwójny skok, rakietki, miny, leczenie, wskszerzanie, XX % niewidzialności, itp i objaśnienia, ponieważ umiem już robić proste klasy, ale zacząłem się zajmować zaawansowanym tworzeniem klas i mam problemy.

Drugie pytanie odnośnie dodawaniu lvli. Próbowałem wszystkich komend, Codset_lvl "nick" "ilość", innych tez próbowałem i żaden z nic... musze ją jakoś odblokować? Jeżeli tak proszę o wskazówki.

Trzeci problem jest taki, iż klase premium mam na ADMIN_LEVEL_H, czyli teoretycznie klasa premium powinna być dostępna po dodaniu flagi "T", lecz dodaje tą flage na dany nick ("DANYNICK" "" "T" "") o ile się nie myle robie to dobrze, więc nie wiem dlaczego nie chce działac.

Za pomocne odpowiedzi +
Pozdrawiam.

#2 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 11.07.2011 06:21

No to ja tak nie pokoleji

3. Jezeli dajesz na nick musisz dac haslo
"DanGe" "123" "flagi" "a"
do tego osoba dla ktorej ma byc ta flaga do configa musi dodac
setinfo _pw "haslo"

2. Do tego porzebny jest plugin admin_commadns. Lecz ja polecam ci cale menu admna: [CoD Nowy] Admin Menu - v 1.5 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

1.
Niewidzialnosc [CoD Nowy] Jak dodać niewidzialność do klasy [Śmieszne] - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Miny:

Do include dodajemy
#include <engine>
Pod wszystkie include dodajemy new
bool:ma_klase[33]
Do plugin_ini na koniec dodajemy
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
Pod plugin_ini dodajemy
public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
A pod to
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host))
		return;
	
	if(!ma_klase[host])
		return;
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
	
	new classname[5];
	pev(ent, pev_classname, classname, 4);
	if(equal(classname, "mine"))
	{
		set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
	}
}

Podwojny skok:

Do include dodajemy
#include <engine>
Pod include dodajemy
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
Do plugin_ini dodajemy
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
Pod plugin_ini dodajemy
public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
Potem pod to dodajemy
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return FMRES_IGNORED;
}


Apteczki ( chyba to nazwales leczeniem):

Do include dodajemy
#include <engine>
Pod include dodajemy
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
Do plugin_ini dodajemy
register_think("medkit","MedkitThink");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
Pod plugin_ini dodajemy
public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
Nastepnie pod to dodajemy
public cod_class_enabled(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
A pod to reszte
public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	ilosc_apteczek_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	
	
	entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	;
	drop_to_floor(ent);
	
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
			
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);	
		}
		
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
		
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
					
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
	
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
	
	    
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
	}
}

Jesli chcesz zmienic ilosc apteczek zmieniasz w
public ResetHUD(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
2 na liczbe potrzebnych ci apteczek
oraz
zmieniasz w
public cod_class_enabled(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
2 na liczbe porzebnych ci apteczek


Rakiety:
poradnik do rakiet jest umieszczony na forum w dziale mody/codmod/poradniki tylko nie chce mi sie szukac.

Użytkownik newax edytował ten post 11.07.2011 06:31

  • +
  • -
  • 0

#3 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 11.07.2011 09:47

Jak się nie znasz to nie pisz...
Do min i podwójnego skoku musisz dodać #include <fakemeta> bo to są typowo fakemetowe komendy (zaawansowane)
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.07.2011 16:53

A co to za różnica czy to zrobi fakemetą czy kanapką i enginem??
  • +
  • -
  • 0

#5 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 11.07.2011 17:59

Nie robi tylko do tego musza byc odpowiednie moduły a najwyrazniej zapomniallem wspomniec o wyzej wymienionym.
  • +
  • -
  • 0

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 11.07.2011 18:44

Jak dodac klase premium graczowi :) najlepiej jak kazda klasa ma inny lvl (ADMIN_LEVEL_B , ADMIN_LEVEL_A, itd)

wiec na nick:
"nick" "haslo" "flagi" "uprawnienia"
nick - nick gracza
haslo - haslo ktore musi wpisac , ale nie musi byc
flagi - do klasy premium musi byc zawsze l i dany lvl
uprawnienia - uprawnienie na wpisanie hasla a / na nie wpisanie e

wyglada to tak:
"Kewin." "123" "lm" "a" - klasa na nick z haslem i ADMIN_LEVEL_A
"Kewin." "" "lm" "e" - klasa na nick bez sprawdzania hasla i ADMIN_LEVEL_A

__________________

Podwojny skok:
kolega dobrze ci opisal :)

Niewidzialnosc:
mozan dac niewidzialnosc z kazda bronia, na wybranej broni , na kucaka , lub na kucaka z wybrana bronia , itd

dam ci zeby byc niewidzalnym z wybrana bronia:

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(weapon == CSW_jaka bron)
set_rendering
(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wybierasz ile ma byc niewidzalny);
else
set_rendering
(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}dam ci zeby byc niewidzalnym z wybrana bronia i na kucaka:public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK && if(weapon == CSW_jaka bron)
set_rendering
(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, ile ma byc nie widzialny);
else
set_rendering
(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}




grawitacja:


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}



public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}


public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}



AutoBH:


public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych