Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Oznakowanie entu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 10.07.2011 22:49

Witam. Od razu mówię ze pisze z komórki wiec jakiekolwiek testy kodu sie u mnie Nie odbędą no cóż moja ciekawość niezna granic. Przejdźmy do rzeczy stawiam na mapie jakis obiekt. Chciałbym go jakoś oznakować zeby potem go w łatwy sposób wyszukać poproszę obydwa te kody. + 3 kod który wykona sie jak gracz naciśnie use na tym obiekcie dziekuje
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.07.2011 11:41

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"

new g_iTempEnt[33];

public plugin_init() {
register_plugin("Oznacz ent", VERSION, "diablix")
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}

public fwCmdStart(id, handle){
new bitButtons = get_uc(handle, UC_Buttons);
new bitOldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);

if((bitButtons & IN_USE) && !(bitOldbuttons & IN_USE)){
new iEnt, iBody;
get_user_aiming(id, iEnt, iBody);

if(pev_valid(iEnt)){
g_iTempEnt[id] = iEnt;
client_print(id, 3, "Oznakowales element o id = (%d)", iEnt);
}
}
}


Nacsikając E id bytu jest zapisywane do zmiennej g_iTempEnt
  • +
  • -
  • 0

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 11.07.2011 21:39

No dobra a jeszcze jak postawić ent na mapie oraz wykonać kod jak na nim używa sie use. 2 czy można postawić model gracza i nim poruszyć tak by np zrobił krok do przodu ?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 17.07.2011 14:15

1. Robisz praktycznie to samo co pokazał diablix, lecz zamiast zapisywania id enta do zmiennej wykonujesz swoja funkcje. Poruszać tez się da, ale musisz wybrać jak: albo strzalkami (głupie rozwiazanie gdyz sterujesz dwoma entami na raz) lub bindami np. "+uparrow_ent" "-uparrow_ent" itp. Trzeba jeszcze zanimowac enta i nadać kierunek oraz szybkosc ruchu.

Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:18

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych