Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
z public class do call castjak zrobić ?
#1
Napisano 10.07.2011 11:39
Otóż np. klasa "Mefisto" ma wbudowane skoki +2 ,które również dobrze można zrobić ,aby działały po naładowaniu noża.
I tu moje pytanie czy dało by rade to przerobić ?
case 2:
{
player_class[id] = Mefisto
c_silent[id]=1
c_jump[id]=2
LoadXP(id, player_class[id])
chodzi o c_jump [id]=2 aby było to w public call cast.
Proszę o napisanie jak to przerobić.
#2
Napisano 10.07.2011 11:43
#3
Napisano 10.07.2011 12:09
#4
Napisano 10.07.2011 12:11
c_jump[id]=2
i do callcast'a dodaj:
case Mefisto:
{
c_jump[id]=2
}
+ w RoundStart
if(player_class[id] == Mefisto)
c_jump[id]=0
Wtedy ma co rundę usuwane.
Użytkownik Dalinor edytował ten post 10.07.2011 12:11
#5
Napisano 10.07.2011 12:14
Tak.Ale będzie miała do końca mapy po naładowaniu noża ?
@down
Przecież napisałeś mu to post wyżej...
Użytkownik Onyke edytował ten post 10.07.2011 12:19
#6
Napisano 10.07.2011 12:16
@UP
Tak, ale on po moim powyższym by przeczytał twój i by wyszło, na to, co ty napisałeś. Nie zaszkodzi napisać drugi raz ...
Użytkownik Dalinor edytował ten post 10.07.2011 12:22
#7
Napisano 10.07.2011 12:23
i do callcast'a dodaj:
case Mefisto:
{
c_jump[id]=2
}
Jeżeli tak zrobię po nałądowaniu noża nie wyświetli się żadna informacja.
Poniżej podam mój case ale nie wiem czy dobry sprawdzćie czy się nada
case Mefisto:
{
show_hudmessage(id, "[Mefisto] Możesz podskoczyć 3 razy")
c_jump[id]=2
}
#8
Napisano 10.07.2011 12:26
case Mefisto:
{
hudmsg(id,4.0,"[Mefisto] Mozesz podskoczyc 3 razy")
c_jump[id]=2
}
Użytkownik Dalinor edytował ten post 10.07.2011 12:28
#9
Napisano 10.07.2011 12:30
hudmsg(id,4.0,
dlaczego napisałęś hudmsg (id,4.0, jak we wszystkich klasach jest : show_hudmessage(id,
#10
Napisano 10.07.2011 12:31
public hudmsg
w diablo modzie
#11
Napisano 10.07.2011 12:37
diabloooo.sma(1643) : error 017: undefined symbol "id"
diabloooo.sma(1645) : error 017: undefined symbol "id"
diabloooo.sma(1645 -- 1646) : warning 215: expression has no effect
Mógł byś poprawić ? i napisać co źle zrobię ?
Dodano 10 lipiec 2011 - 13:17:
+ w RoundStart
if(player_class[id] == Mefisto)
c_jump[id]=0
w roundstart zamiast
if(player_class[id] == Mefisto)
dałem
if(player_class[i] == Mefisto)
a zamiast
c_jump[id]=0
dałem
c_jump[i]=0
bo były błędy ,każda klasa tak miała to dobrze zrobiłem ?
Załączone pliki
#12
Napisano 10.07.2011 18:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych