Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

przerobienie detekroa

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grzegorz93

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:311
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 07.07.2011 00:32

Proszę o przerobienie pluginu Detektor, żeby:

- żeby ciągle działał u osoby, która ma flagę ADMIN_LEVEL_H (bez /radar, itp)
- żeby widział wroga, czyli Terrorystę do 20 metrów
- żeby nie było beaconu

Detektor najbliższego przeciwnika - AMXX.pl: Support AMX Mod X


Nie zapomnę o plusach :)

Załączone pliki


Użytkownik Mustafa Jihad edytował ten post 07.07.2011 00:33

  • +
  • -
  • 0

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 00:35

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <posmv>

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("Detektor", VERSION, "diablix")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink");
}

public fwPreThink(id){
if(!is_user_alive(id)) return 1;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return 1;

new iClosestPlayer = getClosestPlayer(id, IGNORUJ_SWOICH);
new Float:flRange = fm_entity_range(id, iClosestPlayer);

if(flRange > 2000.0) return 1;

new iColor[3], sMetry[7];
add(sMetry, sizeof sMetry - 1, "metr");
dodajOw(flRange, sMetry, sizeof sMetry - 1);
getHudColorsByRange(flRange, iColor);

set_hudmessage(iColor[0], iColor[1], iColor[2], 0.40, 0.02, 0, 0.1, 0.01, 0.1, 0.1, 4);
show_hudmessage(id, "Wrog jest w poblizu %.1f %s", flRange / 100.0, sMetry);

return 0;
}

stock getHudColorsByRange(Float:flRange, iColor[3]){
switch(floatround(flRange)){
case 0..400: iColor = { 255, 0, 0 };
case 401..1000: iColor = { 255, 255, 0 };
case 1001..2000: iColor = { 0, 255, 0 };
default: iColor = { 0, 255, 0 };
}
return 1;
}

stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
new Float:origin1[3], Float:origin2[3];
pev(ent1, pev_origin, origin1);
pev(ent2, pev_origin, origin2);

return get_distance_f(origin1, origin2);
}

stock dodajOw(Float:flRange, sTablica[], iLen){
new iRange = floatround(flRange);
new sToAdd[3];

formatex(sToAdd, sizeof sToAdd - 1, "%s", iRange <= 199 ? "a" : "ow");

add(sTablica, iLen, sToAdd);
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Grzegorz93

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:311
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 07.07.2011 00:43

Działa.

Dziękuję, można zamknąć. :ganja:
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych